Aviseringar
Rensa alla

Abstinens och panikångest.


Ämnesstartare

Har tidigare missbrukat droger och har nu varit ren sen april. Har bara knaprat lite benzo då och då sen dess..

Så nu till problemet, ja har haft abstinens 24/7 sen en månad tillbaka, har panikångest attacker och skakar och kallsvettas näst intill 24/7.

Om de nu finns några fd missbrukare/missbrukare, vad har ni fått för hjälp emot det om ni nu har fått det ?

Jag klarar inte av det här abstinensen och allt skit snart mer, det kommer sluta med att jag börjar..


   
Citera

Bara att stå ut,extremfall metadon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Bara att stå ut,extremfall metadon

Står inte ut, har försökt det nu i kortare eller längre perioder sen ja blev ren.. men orkar inte med det mer..


   
SvaraCitera

Vilka droger tog du innan?


   
SvaraCitera

AngelsCryBlood:

Står inte ut, har försökt det nu i kortare eller längre perioder sen ja blev ren.. men orkar inte med det mer..

Abstinensen kommer snart att vara över,men börjar du igen så kommer du någon gång att vilja sluta, då är abstinensen 100 ggr värre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Vilka droger tog du innan?

Mest amfetamin, när jag inte fick tag i det tog jag näst intill vad som helst för att vara påtänd.


   
SvaraCitera

AngelsCryBlood:

Mest amfetamin, när jag inte fick tag i det tog jag näst intill vad som helst för att vara påtänd.

Ajdå, inte kul alls. Har du någon kontakt med psykvården? Vad har du fått för hjälp hittills?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Ajdå, inte kul alls. Har du någon kontakt med psykvården? Vad har du fått för hjälp hittills?

har haft kontakt med bup men blev flyttad till vuxenpsykiatrin.

Ska nu kasnke få behandling för hepatit c med. Om det blir det.


   
SvaraCitera

AngelsCryBlood:

Mest amfetamin, när jag inte fick tag i det tog jag näst intill vad som helst för att vara påtänd.

Du avgiftar själv, hemma?


   
SvaraCitera

AngelsCryBlood:

har haft kontakt med bup men blev flyttad till vuxenpsykiatrin.

Ska nu kasnke få behandling för hepatit c med. Om det blir det.

Får du någon hjälp i dagsläget med dina problem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Får du någon hjälp i dagsläget med dina problem?

Nae. Men jag ska prata med min läkare på infektionsmott. om det här. Och har kontaktat olika drogberoende kliniker :/


   
SvaraCitera

AngelsCryBlood:

Nae. Men jag ska prata med min läkare på infektionsmott. om det här. Och har kontaktat olika drogberoende kliniker :/

Du ska verkligen inte behöva tampas med något så här svårt på egen hand. Vad har de sagt på klinikerna då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Du ska verkligen inte behöva tampas med något så här svårt på egen hand. Vad har de sagt på klinikerna då?

Jag har itne fått något svar, har bara skickat mejl för o se om ja får något svar på mina frågor.
Har en kompis som är inne p bahandling nu o han tycker ja borde söka hjälp för min abstinens :/


   
SvaraCitera

AngelsCryBlood:

Har en kompis som är inne p bahandling nu o han tycker ja borde söka hjälp för min abstinens :/

Det tycker jag absolut också. Klarade du av att sluta själv? Isåfall ... väldigt starkt jobbat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Det tycker jag absolut också. Klarade du av att sluta själv? Isåfall ... väldigt starkt jobbat.

Jo de gjorde jag. men nu är det fan värre än när jag slutade känns de som..


   
SvaraCitera