Aviseringar
Rensa alla

Acceptera porr?


Ämnesstartare

Häromdagen så upptäckte jag att man kille hade kollat på porr på sin mobil, och jag blev väldigt upprörd och ledsen. Jag tycker inte att det är okej att han, som upptaget, ska kolla på andra personer som har sex. Miljoner tankar flög i huvudet, om jag dög eller inte.
Jag blev väldigt chockad för jag visste inte att han höll på med sånt..när jag tog upp diskutionen med honom så sa han att det va för att jag haft mens så länge (biverkning av ceracette) 🙁 och nu har jag börjat få ångest tll tusen!

Ska jag acceptera att han kollar på det ibland? Vad skulle ni gjort och hur skulle ni reagerat?

,,att kolla på porr är ju trots allt väldigt normalt bland killar i 18 årsåldern.


   
Citera
Ämnesetiketter

Alla gör det!

Vare sig man är singel eller upptagen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hans "ursäkt" var väl kanske inte optimal men ja, det är normalt att folk ser på porr, och du kan egentligen inte hindra honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heerreguuud, det är ju för fan bara lite porr? [confused]


   
SvaraCitera
Åtta

missfi:

Ska jag acceptera att han kollar på det ibland?

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är dina alternativ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att han kollar på porr är väl inte så farligt, han gör ju inget dumt. Det är bara att gilla läget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla kollar porr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker inte att du ska bli så crazy av det här. Det är ju bara lite porr liksom. Det behöver ju inte betyda att du inte duger bara för att han glor på det.


   
SvaraCitera

missfi:

Häromdagen så upptäckte jag att man kille hade kollat på porr på sin mobil

Hehehe kolla på porr på mobilen. [cool]


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Heerreguuud, det är ju för fan bara lite porr? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet det, men han har aldrig gjort det innan


   
SvaraCitera

missfi:

jag vet det, men han har aldrig gjort det innan

Han kanske fått sex då? [tard] Män har behov. Vare sig du tror det eller inte!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

missfi:

jag vet det, men han har aldrig gjort det innan

Var glad för det då. Att hitta en kille som inte kollar porr är nog rätt omöjligt. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du har nog rätt. tjejer har också behov, men jag sätter mig ju inte och kollar på porr för det. men alla är väl olika och jag får väl acceptera det.


   
SvaraCitera