Aviseringar
Rensa alla

Acer datorer.


Ämnesstartare

Cobrak:

du porrsurfar för lite Mycket glad

euw.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:

Min mobil däremot är extremt seg och laggig Cool

eftersom att du laddar ner virus.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:

Färdigbyggd är helt ok liksom ACER...

...men du ska självklart köpa en stationär dator. Har aldrig hört talas om att köpa en "laptop i byggsats". Du får mycket mer dator om du köper stationärt samt att en stationär kan du uppgradera de närmaste åren med både CPU, minnen, (hård)disk och även moderkort. Det kan du inte med en laptop.

alltså du förstod inte riktigt. tanken är att jag vill skafa en laptop och inte stationär. liksom laptop kan man väl också spela på eftersom det klassas som en ''gaming'' dator.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:

eftersom att du laddar ner virus.

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej men helt ärligt folk vad tycker ni om Acers datorer? speciellt om det är en gamingdator i laptop?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spela inte på en laptop!! Kolla alla streamers/youtubers, ser du någon som gamear på en laptop? nej juste. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:
spela inte på en laptop!! Kolla alla streamers/youtubers, ser du någon som gamear på en laptop? nej juste. 

ser jag ut som en streamer/youtuber eller? herregud.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:

ser jag ut som en streamer/youtuber eller? herregud.

Jag vet inte hur du ser ut så ingen aning faktiskt.. 

Men det betyder ju uppenbarligen att dom är shit att spela på! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade en miniminimini Acer för ca tio år sedan och kör på en annan normalstor Acer-laptop just nu och är nöjd.
Dock kör jag inga spel på den nuvarande, särskilt då jag har en gamingdator, men just laptops överlag är inte det bästa för just gaming.
De kommer aldrig prestera ens i närheten av hur en stationär dator med samma specs skulle göra och då kommer en laptop vara dyrare.

För priset du skulle lägga på en grym gaminglaptop kan du få en betydligt bättre stationär dator. 

vincebruh:
hade tänkt skaffa en laptop. en stationär blir bara dyrare och allt tillbehör måste byggas upp ganska onödigt.

Nej, en laptop och en stationär med samma specs kommer den stationära att vinna.
Har du budget jag kan gå efter samt vad du tänkt lira för spel och vad du har för skärm (eller om du tänkt köpa skärm till) så kan jag knåpa ihop något åt dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav:
Jag hade en miniminimini Acer för ca tio år sedan och kör på en annan normalstor Acer-laptop just nu och är nöjd.
Dock kör jag inga spel på den nuvarande, särskilt då jag har en gamingdator, men just laptops överlag är inte det bästa för just gaming.
De kommer aldrig prestera ens i närheten av hur en stationär dator med samma specs skulle göra och då kommer en laptop vara dyrare.

För priset du skulle lägga på en grym gaminglaptop kan du få en betydligt bättre stationär dator. 

Nej, en laptop och en stationär med samma specs kommer den stationära att vinna.
Har du budget jag kan gå efter samt vad du tänkt lira för spel och vad du har för skärm (eller om du tänkt köpa skärm till) så kan jag knåpa ihop något åt dig.

en laptop hade jag tänkt skaffa eftersom jag vill kunna sitta på soffbordet och surfa. En gamingdator eftersom jag hade tänkt spela lite högkrävande spel ibland. Mest kolla filmer på nätet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:

en laptop hade jag tänkt skaffa eftersom jag vill kunna sitta på soffbordet och surfa. En gamingdator eftersom jag hade tänkt spela lite högkrävande spel ibland. Mest kolla filmer på nätet.

Duger inte mobilen till det?
Återigen: budget?


   
SvaraCitera
Cobrak

Asstriid:

Min mobil däremot är extremt seg och laggig Cool

för många bilder på adam Cool


   
SvaraCitera
Cobrak

Lav:

Duger inte mobilen till det?
Återigen: budget?

^ hellre lägga lite mer på speldatorn då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:

för många bilder på adam Cool

Oja! Han har till och med en egen mapp i mitt album Söt


   
SvaraCitera

har en gaming acer dator som jag köpte för 10k, haft den i 2 år funkar fortfarande perfekt. SSD är ett måste


   
SvaraCitera