Aviseringar
Rensa alla

acne!!!!!!!!!!!!!


Ämnesstartare

utnyttja sjukvården när jag ahr frikort igen [badgrin] löv it.. har börjat få tebax min acne.. är ingen acne med stora bölder o tjoff utan bara små finnstim på kinderna.. käkade tetralycal tidigare och då försvann den helt, men nu typ 1-2 år senare börjar den mopsa igen.. o man ska helst ej käka tetralycal på sommaren pga sol

äter 50 g blåbär o solar fejjan.. har ni nåra andra tips???

tips på bra receptfria acnegrejer på apoteket`??


   
Citera
Ämnesstartare

väntar på att vårdcentralen ska ringa asso


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tvätta inte ansiktet för mkt
drick mycket vatten och försök att undvika socker (tycker det hjälper för mig iaf, även om hampie (tror jag) sa att det inte fanns något bevis för att det faktiskt hjälper) [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

tvätta inte ansiktet för mkt
drick mycket vatten och försök att undvika socker (tycker det hjälper för mig iaf, även om hampie (tror jag) sa att det inte fanns något bevis för att det faktiskt hjälper) [blush]

gör allt d!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vårdcentralen ringde o hon sa avvakta med tetralycal till i höst och kolla receptfria saker på apoteket... typ basiron har jag hört ska vara bra??

o så sa hon sol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

gör allt d!

good : D


   
SvaraCitera

Lounge fact:

har ni nåra andra tips

Blekmedel och stålull.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har för mig att det hjälper att träna, liks när man svettas så sköljs porerna ut så det inte hinner samlas acnegrejs i dom. och facescrub är bra, eller det tar ju inte bort acne, men motverkar det på lång sikt typ + man blir len.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

har för mig att det hjälper att träna, liks när man svettas så sköljs porerna ut så det inte hinner samlas acnegrejs i dom. och facescrub är bra, eller det tar ju inte bort acne, men motverkar det på lång sikt typ + man blir len.

använder/gör det med D:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

prova stioxyl 5%, tycker att det hjälper :')


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

prova stioxyl 5%, tycker att det hjälper :')

okej!!!!!! tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill inte ha ngt cputtorkande bara för har knappt några finnar mer som utslag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

finnstim

pics


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

pics

typ :S

WebCam_20110421_1329.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

typ :S

säker på att det är acne och inte något annat utslag typ?


   
SvaraCitera