Aviseringar
Rensa alla

adda ica-kassörskan på fb?


Nej!


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Nej. bara nej.
inled små samtal, efter några tillfällen möjligtvis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lmaomynigga:

Beror ju på hur snygg han är dock? 

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Nej.

Såg inte att han aldrig hade pratat med henne... men om det blir så man typ känner varandra kan man ju adda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du behöver inte adda men du kan iaf skriva meddelande till henne och säga hej eller något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lmaomynigga:

Såg inte att han aldrig hade pratat med henne... men om det blir så man typ känner varandra kan man ju adda

Alltså visst om det är en stammis och  man har pratat lite extra under en längre tid. Då kanske.. men tror jag hade tyckt att det var obehagligt att någon suttit och letat reda på mitt efternamn och sedan min Facebook. Oavsett vem. De kan i alla fall fråga om min Facebook isf. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: . men tror jag hade tyckt att det var obehagligt att någon suttit och letat reda på mitt efternamn och sedan min Facebook. Oavsett vem. De kan i alla fall fråga om min Facebook isf.

håller helt med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är bara facebook, big deal? Tror folk att facebook är nån typ a privat sfär? Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Det är bara facebook, big deal? Tror folk att facebook är nån typ a privat sfär? Mycket glad

man vill inte att några weirdos ska hålla på gilla ens bilder?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lmaomynigga:

man vill inte att några weirdos ska hålla på gilla ens bilder?

Det är ju bara en hemsida? Big deal?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Det är ju bara en hemsida? Big deal?

din onlinebank är också bara en hemsida?


   
SvaraCitera

time:
Hehe nä. Hon är på sitt jobb, inte på en utställning för att folk ska få ragga fritt.


   
SvaraCitera

Ne                                                   


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lmaomynigga:

din onlinebank är också bara en hemsida?

Jag, det är det faktiskt. Jag vill inte att du loggar in på mitt konto, men du får gärna använda samma hemsida om du vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Jag, det är det faktiskt. Jag vill inte att du loggar in på mitt konto, men du får gärna använda samma hemsida om du vill.

du skulle inte vilja att någon kund på ica letade upp dina kontouppgifter dock


   
SvaraCitera