Aviseringar
Rensa alla

Adda msn kontakter


Ämnesstartare

Hej, mitt msn konto har blivit kapat/borttaget så jag har gjort en ny

från min infekterade dator har jag skickat över alla msn loggar(historiken) till min mobil

kan man använda dessa för att adda msn kontakter??


   
Citera

Eh va? Skriv ner alla adresser utifrån historiken och adda?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Eh va? Skriv ner alla adresser utifrån historiken och adda?

Det är det jag menar, jag har tagit de filerna lagt de på min mobil för att sen lägga de på denna datorn och adda dem igen genom att skriva deras namn, bara de att de inte står om de är @hotmail.com/live.se/hotmail.co.uk etc


   
SvaraCitera

Reaper:

Det är det jag menar, jag har tagit de filerna lagt de på min mobil för att sen lägga de på denna datorn och adda dem igen genom att skriva deras namn, bara de att de inte står om de är @hotmail.com/live.se/hotmail.co.uk etc

Aha, nä, du måste skriva hela adressen, alltså inklusiv ex. @hotmail.com.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Aha, nä, du måste skriva hela adressen, alltså inklusiv ex. @hotmail.com.

Jo det är klart, men kan man chansa med vilket @hotmail.com som de ska vara, tex adda 3 stycken av en person med olika @hotmail slut?


   
SvaraCitera

Reaper:

Jo det är klart, men kan man chansa med vilket @hotmail.com som de ska vara, tex adda 3 stycken av en person med olika @hotmail slut?

Klart du kan, ingenting är omöjligt [y] du får väll vänta tills denna loggar in och kolla att det är rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Klart du kan, ingenting är omöjligt du får väll vänta tills denna loggar in och kolla att det är rätt.

Ja

det enda är ju att det är ju nått fel med att adda personer nu för tiden, automatiskt block o sådant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sen är det värsta, att det står tex : jole.andersson932849473893 så man vet inte om de ska vara ett nummer i hotmail addressen eller om det är del av namnet på filen [mad]


   
SvaraCitera

Får ju bara mer kompisar ifall du addar fel [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pallo217:

Får ju bara mer kompisar ifall du addar fel

Men om det inte finns någon som har den addressen då?


   
SvaraCitera

varför återställde du inte bara kontot


   
SvaraCitera

Reaper:

Men om det inte finns någon som har den addressen då?

Har du inga vänner alls helt plötsligt [sad]


   
SvaraCitera

Reaper:

det enda är ju att det är ju nått fel med att adda personer nu för tiden, automatiskt block o sådant

inte mkt att göra åt :s:s

Reaper:

sen är det värsta, att det står tex : jole.andersson932849473893 så man vet inte om de ska vara ett nummer i hotmail addressen eller om det är del av namnet på filen

du får väll räkna nummer och ha dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

varför återställde du inte bara kontot

hur gör man det då? när jag försökte logga in så stod det att antingen var IDt eller lösenordet fel, jag drog slutsatsen att viruset kapat det

Lounge fact:

du får väll räkna nummer och ha dig

va? jag förstår inte riktigt [shake]

Edit: Stavfel, jävla mammas tangentbord är cp


   
SvaraCitera

Reaper:

hur gör man det då? när jag försökte logga in så stod det att antingen var IDt eller lösenordet fel, jag drog slutsatsen att viruset kapat det

har du haft ett hotmailkonto så kan du göra det här
https://windowslivehelp.com/PasswordReset.aspx

har du haft något annat borde de ha något motsvarande


   
SvaraCitera