Aviseringar
Rensa alla

Adda msn kontakter


Reaper:

sen är det värsta, att det står tex : jole.andersson932849473893 så man vet inte om de ska vara ett nummer i hotmail addressen eller om det är del av namnet på filen

Reaper:

va? jag förstår inte riktigt

det lär väll vara lika antal nr som inte tillhör mejladressen, dvs om det är 10 på de flesta och 11-12 på några så kan du räkna med att dessa en-två första siffror ingår i mejladressen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

har du haft ett hotmailkonto så kan du göra det här
https://windowslivehelp.com/PasswordReset.aspx

har du haft något annat borde de ha något motsvarande

Vad händer om jag följer stegen som de säger? Jag har försökt med hemlig fråga saken, alternativ hotmail address vet jag inte heller, grejen är att mitt lösenord har ändrats utan att jag själv gjort det

Lounge fact:

det lär väll vara lika antal nr som inte tillhör mejladressen, dvs om det är 10 på de flesta och 11-12 på några så kan du räkna med att dessa en-två första siffror ingår i mejladressen.

Ahh, smart!


   
SvaraCitera

Reaper:

Ahh, smart!

e smarta tjejEN


   
SvaraCitera

Reaper:

ger? Jag har försökt med hemlig fråga saken, alternativ hotmail address vet jag inte heller, grejen är att mitt lösenord har ändrats utan att jag själv gjort det

då kan du skapa aen alternativ mail sedan kommer du till ett långt frågeformulär om ditt konto. Besvara alla frågor. Sedan tar det några timmar och bedömer dem att du är du så får du en länk skickad till din alternativa mail för att ändra lösenordet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

e smarta tjejEN

[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

då kan du skapa aen alternativ mail sedan kommer du till ett långt frågeformulär om ditt konto. besvara alla frågor sen tar det några timmar. Bedömer dem att du är du så får du en länk skickad till din alternativa mail för att ändra lösenordet

Okej får klura genom det imorgon då! tackar för hjälpen so far!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så då har jag gått igenom den där återställnings saken, får hoppas de funkar, var ju typ 13 då jag skapade den addressen så viss info kan vara fel


   
SvaraCitera

Hur vet du att den kapades av ett virus? Kan ju ha varit någon av dina "vänner" eller ovänner som ville jävlas med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nonchalant:

Hur vet du att den kapades av ett virus? Kan ju ha varit någon av dina "vänner" eller ovänner som ville jävlas med dig.

För jag hade fått virus, osannolikt att någon av mina vänner skulle göra så emot mig, eller ovänner, och om de är någon av mina ovänner så ligger de riktigt dåligt till


   
SvaraCitera