Forumet - Adda snap

Adda snap

2401 0 11

Spana också in:

Mumzel:
Med den logik betyder det man kommer aldrig kunna vara en offentlig person inom Sverige om alla tänkte så. Lite dumt tbh
Jag sa ju att jag inte bryr mig? menade mest att man bör vara diskret och inte allt för öppen när det kommer till att skriva på sociala medier. jag utsattes för något, även fast jag var diskret och hade allt under kontroll. Vad är inte så viktigt så jag...
jag vet inte varför jag fortsätter skriva, hasta luego.

hxiley:
Jag sa ju att jag inte bryr mig? menade mest att man bör vara diskret och inte allt för öppen när det kommer till att skriva på sociala medier. jag utsattes för något, även fast jag var diskret och hade allt under kontroll. Vad är inte så viktigt så jag...
jag vet inte varför jag fortsätter skriva, hasta luego.
Säger ba sanningen :)

Mumzel: Fattar inte admins. De låser bara trådar som har med kontakt annonser som har med HBTQ att göra, riktigt fult...
så du säger att UM är HBTQ-ovänligt? kan meddela att detta är fel och att du har gjort en misstolkning. kontaktannonser är inte tillåtna oavsett vilken sexualitet man tillhör, detta är för deras egen säkerhet och för att undvika äckelgubbar eller pedofiler. har du frågor så skicka ett pm.

tråd låses då vi har tillräckligt med snapchat-trådar.