Aviseringar
Rensa alla

Adda snap


Ämnesstartare

Någon som vill adda mig på snap är 14 från Gbg //Olle980


   
Citera

varför ger du ut dina sociala medier officiellt? du vet att precis Alla kan spåra upp dig via sociala medier och meddelanden va?


   
SvaraCitera
Mumzel

hxiley:
varför ger du ut dina sociala medier officiellt? du vet att precis Alla kan spåra upp dig via sociala medier och meddelanden va?

Vem bryr sig lol


   
SvaraCitera

Mumzel:

Vem bryr sig lol

True


   
SvaraCitera

Mumzel:

Vem bryr sig lol

gör vad du vill och ni alla andra. jag bryr mig inte och kan inte göra så mycket åt vad ni gör. men ha det i baktanken.


   
SvaraCitera
Mumzel

hxiley:

gör vad du vill och ni alla andra. jag bryr mig inte och kan inte göra så mycket åt vad ni gör. men ha det i baktanken.

Med den logik betyder det man kommer aldrig kunna vara en offentlig person inom Sverige om alla tänkte så. Lite dumt tbh


   
SvaraCitera

Mumzel:

Med den logik betyder det man kommer aldrig kunna vara en offentlig person inom Sverige om alla tänkte så. Lite dumt tbh

Jag sa ju att jag inte bryr mig? menade mest att man bör vara diskret och inte allt för öppen när det kommer till att skriva på sociala medier. jag utsattes för något, även fast jag var diskret och hade allt under kontroll. Vad är inte så viktigt så jag...
jag vet inte varför jag fortsätter skriva, hasta luego.


   
SvaraCitera
Mumzel

hxiley:

Jag sa ju att jag inte bryr mig? menade mest att man bör vara diskret och inte allt för öppen när det kommer till att skriva på sociala medier. jag utsattes för något, även fast jag var diskret och hade allt under kontroll. Vad är inte så viktigt så jag...
jag vet inte varför jag fortsätter skriva, hasta luego.

Säger ba sanningen 🙂


   
SvaraCitera

Adda hedberg29 när ni endå håller på❤️


   
SvaraCitera

haha e göteborgare adda :adrtul1224


   
SvaraCitera
Mumzel

Fattar inte admins. De låser bara trådar som har med kontakt annonser som har med HBTQ att göra, riktigt fult...


   
SvaraCitera

Mumzel:
Fattar inte admins. De låser bara trådar som har med kontakt annonser som har med HBTQ att göra, riktigt fult...

så du säger att UM är HBTQ-ovänligt? kan meddela att detta är fel och att du har gjort en misstolkning. kontaktannonser är inte tillåtna oavsett vilken sexualitet man tillhör, detta är för deras egen säkerhet och för att undvika äckelgubbar eller pedofiler. har du frågor så skicka ett pm.

tråd låses då vi har tillräckligt med snapchat-trådar.


   
SvaraCitera