Aviseringar
Rensa alla

Addicted


Ämnesstartare

Nån mer än jag som är "beroende" av piercingar?

Nt för att jag har så många men så fort ja tar en så känner jag att jag måste ha en ny[surprised]


   
Citera
Ämnesetiketter

Brukar bli så, samma sak med tatueringar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beroende är jag inte direkt, men tycker det är jättekul att kolla i olika piercingbutiker och köpa nya piercingsmycken osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moonlight Sonata:

Brukar bli så, samma sak med tatueringar.

Jobbigt äre, för d första har man nt pengar och för d andra så (tkr jag då) ser d nt bra ut med för mke


   
SvaraCitera

Nastyyweest:

Jobbigt äre, för d första har man nt pengar och för d andra så

Vet, pengar är det jobbigaste problemet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moonlight Sonata:

Vet, pengar är det jobbigaste problemet.

Sannerligen, jag har ju även toge alla mina i norge, dyyrt[chocked]


   
SvaraCitera

Nastyyweest:

Sannerligen, jag har ju även toge alla mina i norge, dyyrt[chocked]

Bor du där eller? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moonlight Sonata:

Bor du där eller? [crazy]

Halvt, morsan bor här[wink]

Men ja har inge giltig legitimation, och det är ett stäle här som morsan & syrran har vart på så d är bara där d funkar för mig [crazy]


   
SvaraCitera

Nastyyweest:

Men ja har inge giltig legitimation, och det är ett stäle här som morsan & syrran har vart på så d är bara där d funkar för mig [crazy]

Ah, I see.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moonlight Sonata:

Ah, I see.

Indeed[y]


   
SvaraCitera

Nastyyweest:

Nån mer än jag som är "beroende" av piercingar?

Don't go there!

Hade väl 22-30 piercingar som mest, men har avvecklat, känns ovärt i efterhand eftersom jag har spenderat 10.000+ kr på min f.d. hobby, nu kör jag mest på stora piercingar och "ovanliga" mods.


   
SvaraCitera

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Keysersoze:

Don't go there!

Hade väl 22-30 piercingar som mest, men har avvecklat, känns ovärt i efterhand eftersom jag har spenderat 10.000+ kr på min f.d. hobby, nu kör jag mest på stora piercingar och "ovanliga" mods.

Ok, nej ja är sugen som fan men har väl tänkt att d får räcka med dom ja har, tkr personligen inte att det är snyggt med för många


   
SvaraCitera

Nastyyweest:

Ok, nej ja är sugen som fan men har väl tänkt att d får räcka med dom ja har, tkr personligen inte att det är snyggt med för många

Meh, även fast jag hade mycket skrot i ansiktet så märktes det inte så väl, små smycken och symmetri är "Tha fecal-matter" asså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Keysersoze:

Meh, även fast jag hade mycket skrot i ansiktet så märktes det inte så väl, små smycken och symmetri är "Tha fecal-matter" asså.

Nej d förstås, är sugen på att töja dom ja har i örat ist för att ta nya, får se hur d blir [y]


   
SvaraCitera