Aviseringar
Rensa alla

Ä>Kta kärlek.


Ämnesstartare

Hej jag är en person på 18 år som bor i världens tråkigaste by håla. Jag älskar att träna. Jag gör 200 situps om dagen. Varje dag. Jag vägde 122 kg förut. Men gick ner 20 kg. Jag gillar och festa. Shopping. Mode. Killar. Jag är jätte rädd om mitt utseende. Jag vill allt ska vara perfekt. Jag bantar hela tiden. För att få min dröm kropp. Jag älskar smink också. Jag är jätte beroende av det. Det värsta jag vet är krig. Godis. Pizza. Hamburgare. Allt med mycket socker i. Hatar jag. Min dröm är att nå min dröm vikt. 50 kg. Jag älskar att dansa. Och gå på discon. Jag har mörkbrunt hår. Jag har ingen kille. För tillfället. Jag är stolt singel.

Jag vill leva i nuet
Piercing. Tungan. Naveln.
Tatuering. En ross vid svanken.


   
Citera
Ämnesetiketter

Otroligt spännande läsning. Kan inte vänta tills uppföljaren släpps.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När blev du en sådan där "oseriös" person?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter nbajs. [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Otroligt spännande läsning. Kan inte vänta tills uppföljaren släpps.

[smile]

Mawns:

När blev du en sådan där "oseriös" person?

När jag vägde 121 kg. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter som en tvättäkta fjortis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

När jag vägde 121 kg.

tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martin312:

tjock

Jag bantar hela tiden. För att nå min dröm vikt. Som är 50 kg. Jag gör situps.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martin312:

tjock

vad vill du säga med d?är hon är sämre person och mindre värd eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

vad vill du säga med d?är hon är sämre person och mindre värd eller?

nope, säger bara att jag väger mindre [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martin312:

nope, säger bara att jag väger mindre

jaha,och poängen med d va?om hon har gjort en seriös tråd så är d väl ingen idé att säga så eller?folk som käkar donken,käkar riktigt mycke skräp och inte motionerar kan man fan vara elaka mot så dom inser,men folk som försöker och tränar ska man fan inte säga nåt elakt till för d krävs jävligt mycke karaktär för d.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

jaha,och poängen med d va

förlåt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I leave ye with a riddle...
I'm hard yet soft,
I'm colored yet clear,
I'm fruity and sweet,
I am jelly, what am I?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Simnudel:

jelly

[shake][shake][shake]


   
SvaraCitera