Aviseringar
Rensa alla

Äcklig jävla fittkatt som kan dra åt helvete!!!


Ämnesstartare

Jag gick och la mig vid elva ungefär för att ställa tillbaka dygnet. Perfekt! OM JAG FICK SOVA HELA NATTEN. Vaknade klockan 3 för en halvtimme sen av en jävla smäll.

Då har ena katten på något jävla vänster slitit ner en hylla i köket och även tagit sönder glas.
- Glas över hela köksgolvet och jag kunde inte fortsätta sova för den jävla dumma dampkatten är så jävla DUM I HUVUDET så han ÄTER och SLICKAR på glas och GÅR I DET. Så långt tänker han.

Så jag var tvungen att gå upp - Sopa - Dammsuga mitt i natten och ÅåfnjsdgkdskkKFLKLÖFKLKFLKKFKFlkfldklKFLKLKFKFKlfklfklkflfklfklfklfldkskfk

Vilken tur att han inte skadade sig om han nu inte gjort det - och han ska vara JÄVLIGT glad över att min andra viktiga katt INTE gått i glaset.

Jag har nu bestämt mig för att sälja fittkatten han ger mig ingenting annat än jobb. Fan ta honom! Nu orkar jag ej ha honom han förstör min inredning och är en jävla tjockis som bara äter plus att han är elak mot min andra Lsklingskatt.


   
Citera
Ämnesstartare

Det finns säkert kvar småglas på golvet men försökte ta upp det bästa. Skadar sig den andra katten så får fittkatten en spruta i nacken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag förstår att han hatar dig

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

eller varför snarare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen kommer ens vilja ha honom vad fan ska jag göra. Det är diskussionsunderlaget

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

schism:

jag förstår att han hatar dig

Varför? hihi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

jävla dumma dampkatte

Angelize:

så jävla DUM I HUVUDET

Angelize:

och han ska vara JÄVLIGT glad över att min andra viktiga katt INTE gått i glaset.

Angelize:

sälja fittkatten

Angelize:

han ger mig ingenting annat än jobb

Angelize:

Fan ta honom! N

Angelize:

jävla tjockis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

Angelize:

Hahahahaahah är bara upprörd in the moment


   
SvaraCitera

jag kan ta han


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Varför favoriserar du den ena katten framför den andra?

2. Varför skaffar du katt öht om du inte är beredd på att det kan innebära jobb?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Varför favoriserar du den ena katten framför den andra?
För att jag har haft den andra i åtta år och han är en väldigt speciell katt. Jag älskar min älskade bebis!

2. Varför skaffar du katt öht om du inte är beredd på att det kan innebära jobb?
Det var inte jag som ville ha den här katten - det var mamma - men jag fick katten nu när jag bor ensam. Jag vet att det innebär jobb men det här är satans katt. Jag kan inte beskriva hur mycket han förstört. Saker i hemmet, tapeter, blommor m.m.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Men självklart så har den här katten sina goda sidor också men han skulle trivas mycket bättre ute på landet, i ett hus där han kan gå ut när han vill. Han har så mycket energi och skulle klara sig perfekt utomhus.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jag skapade den här tråden i ren ilska precis efter att det hade hänt - jag är inte såhär hatisk. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi förstår dig <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Det var inte jag som ville ha den här katten - det var mamma - men jag fick katten nu när jag bor ensam. Jag vet att det innebär jobb men det här är satans katt. Jag kan inte beskriva hur mycket han förstört. Saker i hemmet, tapeter, blommor m.m.

Varför tog du emot honom då ifall han är så vild av sig, eller om du inte ville ha honom från början? Min katt har vält ut sopor mitt i natten, glas med dryck i som har runnit ut över hela bordet, bajsat i kattlådan mitt i natten så att man har fått öppna fönster och dörrar för att vädra ut lukten samt gå ut och slänga bort bajset, men jag gnäller inte för det. Det är bara att bita ihop.

Angelize:

Men självklart så har den här katten sina goda sidor också men han skulle trivas mycket bättre ute på landet, i ett hus där han kan gå ut när han vill. Han har så mycket energi och skulle klara sig perfekt utomhus.

Sätt in en annons i tidningen då, eller skänk honom till ett katthem om du inte hittar någon som vill ha honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill inte ge bort ett liv med en annons i en tidning och till ett katthem? Nej tack - det är bara djurplågeri. Då behåller jag honom hellre.
Jag ska nog gå till veterinären istället och undersöka om han har någon slags sjukdom i huvudet. För han är inte normal.


   
SvaraCitera
Tyrael

Angelize:

Jag har nu bestämt mig för att sälja fittkatten han ger mig ingenting annat än jobb. Fan ta honom! Nu orkar jag ej ha honom han förstör min inredning och är en jävla tjockis som bara äter plus att han är elak mot min andra Lsklingskatt.

ge den till mig, fittkatten asså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

ge den till mig, fittkatten asså

Han skulle nog mest trivas hos en gammal människa ute på landet


   
SvaraCitera
Tyrael

Angelize:

Han skulle nog mest trivas hos en gammal människa ute på landet

skiter väl vi i [bigsmile]


   
SvaraCitera