Aviseringar
Rensa alla

Äcklig kvinnokropp?


Ämnesstartare

Jag är väldigt missnöjd med min kropp och har otroliga komplex. Skulle därför vara intressant att höra vad ni killar egetligen tycker om de "felen" jag har komplex över. Ni tjejer kan gärna svara på om ni vet om dessa saker är vanligt förekommande.

Vill ha ärliga svar, inga bättra-på-hennes-självförtroende-svar! [smile]

Bröst:
-Vad tycker ni om att brösten är lite "konformade", alltså inte helt runda? (De blir runda när bröstvårtorna blir styva).
- Synliga ådror på brösten?

Underliv:
- Vad tycker ni om att de inre blygdläpparna sticker ut utanför de yttre? Och att man måste sära på de inre blygdläpparna med fingrarna för att själva fitthålet ska synas?
- Mörkare färg längst ut på de inre blygdläpparna?


   
Citera

D e normalt, cheyen. No worries.


   
SvaraCitera

Det är bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Människokroppen är äcklig.


   
SvaraCitera

pinksmink:

Underliv:
- Vad tycker ni om att de inre blygdläpparna sticker ut utanför de yttre? Och att man måste sära på de inre blygdläpparna med fingrarna för att själva fitthålet ska synas?
- Mörkare färg längst ut på de inre blygdläpparna?

Alla fittor ser olika ut, alla har sin charm. (förutom dedär som är extremt förstörda som det finns bilder på [mad])
Den är troligen helt nice, går troligen även väldigt bra att sätta in stocken i den.

pinksmink:

Bröst:
-Vad tycker ni om att brösten är lite "konformade", alltså inte helt runda? (De blir runda när bröstvårtorna blir styva).
- Synliga ådror på brösten?

Om brösten är konformade eller perfekt runda gör mig personligen inte ett dyft. Sålänge de är härliga att mysa med.
Synliga ådror på brösten rör mig inte heller i ryggen.

Det skulle nog fungera finfint att somna med ett av dina bröst i handen en natt(eller flera?) in spoon position..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla människor ser konstiga ut nakna, allt annat är en LÖGN.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

visa pics så kan jag säga om du duger[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

visa pics så kan jag säga om du duger[wink]

[blush][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjejer vad tkr ni om

jättetorra händer som ibland blöder på vintrarna.
tjocka & hängiga lår
smal och tanig mage
en lock som spjärnar emot luggen
liten kuk

osv

mvh verkligheten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kör på för fan, i verkligheten är det bara du som bryr dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

visa pics så kan jag säga om du duger[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pinksmink:

[blush][no-no]

försöker ju bara hjälpa till[sad]

kefka:

liten kuk

gillar, skönare för stjärten[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske e som ni säger att det egentligen inte är nån som bryr sig förutom jag själv, men det känns lite som att ni ger såna där bättra-på-hennes-självförtroende-svar. Vill ha sanningen om vad ni personligen tycker!


   
SvaraCitera

pinksmink:

men det känns lite som att ni ger såna där bättra-på-hennes-självförtroende-svar.

då vet du inte vad detta är för sida.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pinksmink:

- Mörkare färg längst ut på de inre blygdläpparna?

Ingen bryr sig överhuvudtaget.

pinksmink:

- Vad tycker ni om att de inre blygdläpparna sticker ut utanför de yttre? Och att man måste sära på de inre blygdläpparna med fingrarna för att själva fitthålet ska synas?

Ingen som inte är oskuld bryr sig, för det är vanligt och man har vant sig vid hur en fitta ser ut.

pinksmink:

-Vad tycker ni om att brösten är lite "konformade", alltså inte helt runda? (De blir runda när bröstvårtorna blir styva).

pinksmink:

- Synliga ådror på brösten?

Det beror helt på. Bröst kan ju vara formade på många olika sätt, och jag tror inte att någon kan svara på om de är fina utan att ha sett dom. Och det kanske inte är så smart att visa upp sina bröst på internet [rolleyes].

Det som är viktigare att tänka på är ditt ansikte och din personlighet! Resten kommer automatiskt!


   
SvaraCitera