Aviseringar
Rensa alla

Äcklig kvinnokropp?


Ämnesstartare

Mawns:

Det som är viktigare att tänka på är ditt ansikte och din personlighet! Resten kommer automatiskt!

OK, tack för ett ärligt o bra svar! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pinksmink:

Underliv:
- Vad tycker ni om att de inre blygdläpparna sticker ut utanför de yttre? Och att man måste sära på de inre blygdläpparna med fingrarna för att själva fitthålet ska synas?
- Mörkare färg längst ut på de inre blygdläpparna?

normalt
har s inte så... Har velat ha så[cry]
känner mig onormal[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Kör på för fan, i verkligheten är det bara du som bryr dig.

[y]


   
SvaraCitera

pinksmink:

Bröst:
-Vad tycker ni om att brösten är lite "konformade", alltså inte helt runda? (De blir runda när bröstvårtorna blir styva).
- Synliga ådror på brösten?

Jag tror nästan alla ser ut så. Har någon konstant runda bröst så säger jag: implantaaat. Synliga ådror har man överallt, varför skulle det vara fel att ha det på brösten helt plötsligt?

pinksmink:

Underliv:
- Vad tycker ni om att de inre blygdläpparna sticker ut utanför de yttre? Och att man måste sära på de inre blygdläpparna med fingrarna för att själva fitthålet ska synas?
- Mörkare färg längst ut på de inre blygdläpparna?

50% av alla tjejer ser ut så mer eller mindre. Det är bara omogna as som rynkar på näsan åt en fittas utseende. Eller som en kille här sa en gång: "det blir bara mer att älska".


   
SvaraCitera

detberorpå:

har s inte så... Har velat ha så[cry]

velat ha vad? mörk färg eller synligt hål?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

velat ha vad? mörk färg eller synligt hål?

har synligt hål
menade mer inreblygdläppar som syns, tror det e skönare för dom somhar så... & ser vanligare ut, iaf i europa, verkare som


   
SvaraCitera

detberorpå:

menade mer inreblygdläppar som syns, tror det e skönare för dom somhar så... & ser vanligare ut, iaf i europa, verkare som

tycker du?
Jag vettefan hur en ser ut med eller utan men det låter inte så vanligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Jag vettefan hur en ser ut med eller utan men det låter inte så vanligt

man ser oftast inreblygdlpparna på porr - många porrskådisar har typ såna fittor,
fast kanske ba ja som lagt märke till det då jag ite har sån fitta

Pappbox:

tycker du?

aa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

couldnt care less


   
SvaraCitera

detberorpå:

man ser oftast inreblygdlpparna på porr - många porrskådisar har typ såna fittor,
fast kanske ba ja som lagt märke till det då jag ite har sån fitta

enda jag sett har varit med de som inte hade synliga
Verkar inte spela så mkt roll för det fysiska ändå, eller?
Har de som har mindre inre synligt hål eller hur funkar det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Verkar inte spela så mkt roll för det fysiska ändå, eller?

asså har inte så stor anng om det där men mina inreblygdläppar som typ är mikroskopiska är jättekänsliga för berörning och har lätt för att göra oerhört ont om man kmr åt dom ;s mn om ngn har stora så lär det inte göra så ont :p
låter ba logiskt
sen om alla med små inreläppar inte är lika känsliga vet jag inte mkt om. känsligare än de med stora läppar lär Vi ju va.

Pappbox:

Har de som har mindre inre synligt hål eller hur funkar det?

asså jag har fått en uppfattning om att hålet sitter mellan inreblydläpparna, så man måste sära på dom om man har så dom syns & sticker ut och då finner man hålet - slidan
men såna som har som mig... Då behöver man typ ba sära på yttreblygdläpparna, själva fittan, och då ser man hålet (om man då har fått kuk i sig såre syns tydligt) - mer lr mindre

Hoppas jag klarade av attt förklara lite sammanhängande kl 4 mn i tre på morgonen[blush][cute]


   
SvaraCitera

detberorpå:

sen om alla med små inreläppar inte är lika känsliga vet jag inte mkt om. känsligare än de med stora läppar lär Vi ju va.

Hur får du ihop det?

detberorpå:

men såna som har som mig... Då behöver man typ ba sära på yttreblygdläpparna, själva fittan, och då ser man hålet (om man då har fått kuk i sig såre syns tydligt) - mer lr mindre

Finns väl inget dåligt från "lätt" synligt hål i guess, vad kan hända?

detberorpå:

Hoppas jag klarade av attt förklara lite sammanhängande kl 4 mn i tre på morgonen[blush][cute]

SPAMZOR


   
SvaraCitera

Bekymra dig inte så mycket. Det är bara småpojkar som är petiga i maten som är lika petiga i sådana här saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

förutom dedär som är extremt förstörda som det finns bilder på

vad gör du på din fritid egentligen [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pinksmink:

Bröst:

pinksmink:

-Vad tycker ni om att brösten är lite "konformade", alltså inte helt runda? (De blir runda när bröstvårtorna blir styva).

Det är väl oerhört ovanligt med fullkomligt runda bröst? Om de är det när du blir upphetsad är det väl "bättre" än genomsnittet.

pinksmink:

- Synliga ådror på brösten?

Hett.

pinksmink:

Underliv:

Relativt ointresserad.


   
SvaraCitera