Aviseringar
Rensa alla

Äckligaste hamburgaren på Mcdonalds??


Ämnesstartare

Vilken e den klart äckligaste hamburgaren på Mcdonalds?? [confused] Jag röstar på Elmaco [n]


   
Citera
Ämnesstartare

INTE SMAKAT ALLA

FYFAN FÖR ER

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har smakat den vanliga lilla/cheeseburgaren, bönburgaren, fiskburgaren o kycklingburgaren. Fast de 2 senaste var minst 8 år sedan så de kommer jag inte ihåg riktigt. Vanliga hamburgaren/cheeseburgaren är som en skosula med ketchup mellan äckligt bröd och bönburgaren är inte så mkt bättre. Pommesen är vidiga, men glassen där är god!


   
SvaraCitera

Alla.


   
SvaraCitera

fiskburgaren är vidrig som fan.. [n]


   
SvaraCitera
Åtta

De flesta är riktigt äckliga. Jag kan inte nämna en speciell som är den äckligaste.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äter inte där alls. [no-no]


   
SvaraCitera
KSENIA

Vet inte, de flesta är väl antagligen ganska äckliga men de som är äckligare än äckliga är de med bacon på för bacon är så vidrigt äckligt. Blir gråtfärdig av bacon... USCH


   
SvaraCitera
Kaayi

jag tycker nog inte om någon o.o

äter hellre på Max ;'o


   
SvaraCitera

Kaayi:

äter hellre på Max


   
SvaraCitera
smisk

alla är äckliga

HEJA BURGER KING"""!!!#"!#!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluttrick:

Vanliga hamburgaren/cheeseburgaren är som en skosula med ketchup mellan äckligt bröd

[cry]

DONKEN ÄR DET BÄSTA SOM FINNS! [love]

Jag älskar cheeseburgarna där! Hatar alla andra hamburgekedjor, inklusive hemmagjord hamburgare!


   
SvaraCitera

Allt där är sääääär.

Max [love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera

Jag röstar på alla utom den smaklösaste av dem alla, dvs "vanliga" hamburgaren


   
SvaraCitera