Aviseringar
Rensa alla

Äckligaste videon du sett på internet?


Smilen
Ämnesstartare

Om den är för vidrig så räcker beskrivning. Vet inte hur hård toleransen är för mondo, gore och bizarre. Jag tål mycket i alla fall. 


   
Citera
Ämnesetiketter

Det är då alltid muslimer inblandade iaf.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Tickstart:
Det är då alltid muslimer inblandade iaf.

Det är det som är det tråkiga, det blir vardagsmat för mig. Att se någon stenas och inte känna empati gör mig till en känslokall människa tyvärr.


   
SvaraCitera

Spyr.. 


   
SvaraCitera

Sett ett 10-tal självmord, japanska musikvideor *host the gazettE*, annan skit. 


   
SvaraCitera

Ni har inte sett något. Gå in på "the deep web" och kolla live på tortyr och mord.


   
SvaraCitera

3 guys 1 hammer var nog den vidrigaste jag sett. 1 guy 1 icepick är också rätt sjuk. Sen så finns ju alla ISIS-videos o såna från mexikanska karteller.


   
SvaraCitera

videon där en kille dök i vattnet och splitta upp skallen. just att det var en olycka var det som gjorde den äcklig.


   
SvaraCitera

One guy one horse och one guy one jar är i alla fall bra kandidater, även om jag också sett en massa annan skit som jag önskar att jag aldrig sett ...


   
SvaraCitera

jessijess:
3 guys 1 hammer var nog den vidrigaste jag sett. 1 guy 1 icepick är också rätt sjuk. Sen så finns ju alla ISIS-videos o såna från mexikanska karteller.

Han i 3 guys 1 hammer led förhoppningsvis inte särskilt länge iaf, tror han hamnade i chock/dog rätt så snabbt


   
SvaraCitera

Var någon tortyr video några kompisar å jag tittade på Tumme ned


   
SvaraCitera

Alla popmusiksvideor


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Tror inte det är bra för människor att titta på när andra människor torteras eller mördas. Man bör nog hålla sig borta från det. Risken blir nog att man blir avtrubbad. 


   
SvaraCitera

daisy destroyed.

(oki såg den aldrig vågade ej)


   
SvaraCitera