Aviseringar
Rensa alla

Äckligaste videon du sett på internet?


Exner

En video där två småpojkar torterade ihjäl en påverkade uteliggare med hjälp av en skruvmejsel


   
SvaraCitera

Har sett videos där de flått massa djur, levande. Usch


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

019linnea:
Har sett videos där de flått massa djur, levande. Usch

Detta är det värsta som finns, värre än när människor far illa ärligt talat.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Jag såg en som blev av med huvudet med en oslipad kniv, typ en sådan kniv vi har till att äta med. Fan minns detta, än idag det jobbigaste jag har sett.


   
SvaraCitera

Smilen:

Detta är det värsta som finns, värre än när människor far illa ärligt talat.

Ja, det gör riktigt ont i hjärtat att se något så oskyldigt uppleva maximal smärta.. fyfan


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Tänkt på en sak? Hur jävla sjuka människor vi är som faktiskt tittar på halshuggningar och liknande så att det får puplicitet så att det händer mer. Hade ingen brytt sig så hade det antagligen inte funnits en anledning till att göra något ohumanatiskt.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

019linnea:

Ja, det gör riktigt ont i hjärtat att se något så oskyldigt uppleva maximal smärta.. fyfan

Tyvärr bidrar man till handlingen om vi ser video på djurplågeri, gör världen en tjänst allihopa som läser detta, SLUTA ge djurplågarna uppmärksamheten på dessa sjuka sett. 


   
SvaraCitera

Smilen:

Tyvärr bidrar man till handlingen om vi ser video på djurplågeri, gör världen en tjänst allihopa som läser detta, SLUTA ge djurplågarna uppmärksamheten på dessa sjuka sett. 

Samtidigt kan det ge möjligheter för att folk börja motverka det (tänk på till exempel reklam för WWF med mera). Å andra sidan kan det vara skonsamt att inte kolla för sin egen del, om det skapar för mycket obehagskänslor.


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:
Ni har inte sett något. Gå in på "the deep web" och kolla live på tortyr och mord.

Varför?


   
SvaraCitera

"1 maniac 1 ice pick" 
Såg en video där Rob Dyke  pratade om en kille vid namn Luka Magnotta, och där att han hade gjort en video. Jag sökte upp videon och såg på den. Ja, det var ingen vacker syn.  Hade gärna berättat mer om video, men jag vet icke om jag får. 

Kollade någon månad senare en dokumentär om honom och det märks att han var en riktig psykopat som var bara ute efter kändisskap. Synd att djur och en människa behövde dör p.g.a honom 🙁


   
SvaraCitera

Som 12 åring och relativ ny på internet hittade jag ett klipp där ryska nynazister skär av huvudet på en människa. Det var fan i mig snudd på att aldrig använda internet igen efter det. Men jag repade mig. 


   
SvaraCitera

2 girls 1 cup


   
SvaraCitera

Har nog aldrig sett på någon som torteras/mördas då det knappast är en så kul upplevelse


   
SvaraCitera

Smilen:
Tänkt på en sak? Hur jävla sjuka människor vi är som faktiskt tittar på halshuggningar och liknande så att det får puplicitet så att det händer mer. Hade ingen brytt sig så hade det antagligen inte funnits en anledning till att göra något ohumanatiskt.

Det hade gjorts ändå. Dock är det definitivt sjukt att titta på sådana saker, ja. 


   
SvaraCitera

nån tjej som låg onaturligt (underdrift) ihopvikt under en bil. sen är det lagom otäckt att föreställa sig händelseförloppet när folk slukas av rulltrappor. undviker helst att kolla på sånt, åtminstone före middag.


   
SvaraCitera