Aviseringar
Rensa alla

Äckligaste videon ni har sett ?


Smilen
Ämnesstartare

Vilken är den äckligaste?


   
Citera

Den där när de flår en hund är inte så mysig, inte heller den där polioskadade transvestiten som steppar ... hm.


   
SvaraCitera

Undviker sånt så mycket jag kan... Men sett någon där dom hällde maskar/larver via en tratt ner i fittan på en japanska/kinesiska. [tard][shake]


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

Undviker sånt så mycket jag kan... Men sett någon där dom hällde maskar/larver via en tratt ner i fittan på en japanska/kinesiska. [tard][shake]

Ah, jag har sett en där en japanska/random asiat trycker ut en bläckfisk ur fittan.


   
SvaraCitera

uppenbar:

Ah, jag har sett en där en japanska/random asiat trycker ut en bläckfisk ur fittan.

[shake][shake][shake] (dududu dududuuuuuuu (apropå shakeshakeshake))


   
SvaraCitera

Jag har undvikit äckliga videos väl. Den äckligast jag sett var det någon här som länkade till - det var en snubbe som hade sex med en häst.
Hästen tryckte upp hela pappatarmen i honom och det var inte ett nådigt skri han ylade ut...


   
SvaraCitera

Jag har sett en avrättning med machete... det var mindr najs :(.


   
SvaraCitera

Har sett när de spyr i varandras munnar, avrättnings videos med pistol, kniv mm, samt tortyr video!


   
SvaraCitera

Det mesta inom det flesta genere tyvärr, har snälla kompisar som länkar mycket skit. [tired]


   
SvaraCitera

Allt för mycket 🙁


   
SvaraCitera

En med halalslaktning, det var riktigt äckligt. Såg den dessutom i skolan, isch. Jag är lite klen.


   
SvaraCitera

uppenbar:

inte heller den där polioskadade transvestiten som steppar

Den där som är klädd i ballerina kläder och har ett paraply typ? [surprised]


   
SvaraCitera

Den med Prodigy - Smack my bitch up var lite sådär halväcklig faktiskt. [smile] Om man tänker musikvideos och sånt. Annars har jag nog undvikit sånt där ganska bra.


   
SvaraCitera

Ökänd:

Den med Prodigy - Smack my bitch up var lite sådär halväcklig faktiskt. [smile]

Håller med.

...

Men jag gillar att man får veta att det är en tjej i slutet! 😀


   
SvaraCitera

Har man hängt på expressen.nu (nuvarande exet.nu) sen man gick i sexan så har man sett mycket skit...


   
SvaraCitera