Aviseringar
Rensa alla

Äckligt kär


Ämnesstartare

Hej! Jag gick i samma klass som en tjej i 2 år,det är ca 1 år sedan och då var jag så fruktansvärt "kär" i henne, kunde inte ens prata när jag var i närheten av henne för jag blev så nervös.
Det enda jag kunde tänka på var henne,men trodde aldrig jag skulle ha en chans på henne (plus att jag var väldigt feg) så jag gjorde aldrig något.
Men nu har jag börjat tänka på olika situationer som uppstod och hon kanske kände lika för mig?
Vi prata inte alls ofta,var inte direkt vänner men inte heller ovänner,neutrala helt enkelt.
Men ibland så tex när vi blev i samma grupp till något projekt arbete så kom hon och tog mig på ryggen o sa något i stil med "kom nu så börjat vi".
Vi fick ganska ofta ögonkontakt så båda bara satt och kollade i varandras ögonen,men så feg som jag är så tittade jag bort utan att göra något mer.
Och det hände även när jag satt ensamm vid en bänk så gick hon ifrån sin "kompis grupp" och satte sig vid mig ist.Detta är bara några av de situationer som inträffade.
Så var tror ni, var jag en blind idiot?

För det andra, mina känslor har inte förändrats alls,fast det är över 1 år sedan jag träffade henna, så hur skall jag komma över det? Vill verkligen glömma henne men det går inte, Hon är i mina ögon perfekt till 110%. [cry]


   
Citera

Hur gammal är du? Låter som att det bara är vänta ut skiten eller försöka få henne eller hur fan man ska säga.


   
SvaraCitera

astresk:

var jag en blind idiot?

Ah.


   
SvaraCitera

Nu då? Har ni ingen kontakt längre?

astresk:

Så var tror ni, var jag en blind idiot?

Kanske, kanske inte. Vad spelar det egentligen för roll? Gjort är gjort.

astresk:

Vill verkligen glömma henne men det går inte

Du kanske aldrig kan glömma henne, men på något sätt måste du gå vidare. Det känns helt meningslöst att fundera över något sånt här ett år senare..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Hur gammal är du?

16-19.

kraamiszz:

Nu då? Har ni ingen kontakt längre?

Nej ingen direkt kontakt, fast har träffat henna på några fester efter vi slutat skolan, då kom hon och kramade mig iaf 4 ggr under 2 timmar...

kraamiszz:

Du kanske aldrig kan glömma henne, men på något sätt måste du gå vidare. Det känns helt meningslöst att fundera över något sånt här ett år senare..

Håller med till 100%, känner mig faktisk "äcklig" eller vad man ska säga att jag inte kommit över henna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

astresk:

kraamiszz: Nu då? Har ni ingen kontakt längre?

Nej ingen direkt kontakt, fast har träffat henna på några fester efter vi slutat skolan, då kom hon och kramade mig iaf 4 ggr under 2 timmar...

Vilket ändå är "konstigt" eftersom vi inte direkt var vänner.


   
SvaraCitera

astresk:

Håller med till 100%, känner mig faktisk "äcklig" eller vad man ska säga att jag inte kommit över henna.

Du är inte äcklig.


   
SvaraCitera

astresk:

känner mig faktisk "äcklig" eller vad man ska säga att jag inte kommit över henna.

Hahahaha känner igen mig som fan, synd att man inte blev kär i träd eller något....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Hahahaha känner igen mig som fan, synd att man inte blev kär i träd eller något....

jo, hade ju förenklat situationen något fruktansvärt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså jag tror nog nästan alla varit i den sitsen men asså nästa gång du träffar henne så bjud ut henne eller nåt o om du blir nekad eller om hon går med på de så se vart de leder och om inte så har du iallfall försökt och då tror jag de kommer kunna bli lättare att kunna komma över henne o gå vidare i livet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the grue:

nästa gång du träffar henne så bjud ut henne eller nåt o om du blir nekad eller om hon går med på de så se vart de leder och om inte så har du iallfall försökt och då tror jag de kommer kunna bli lättare att kunna komma över henne o gå vidare i livet

Ett bra tips,men som sagt så är jag så extremt feg när det kommer till henne.
Men något måste jag göra, för jag mår verkligen inte bra av att sitta o tänka på henne om och om igen.


   
SvaraCitera

astresk:

var jag en blind idiot?

Lite...

astresk:

över 1 år sedan jag träffade henna,

astresk:

Hon är i mina ögon perfekt till 110%. [cry]

Jag tror att du byggt upp en saftig fantasi. Grattis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Jag tror att du byggt upp en saftig fantasi. Grattis.

Kan vara så, Att jag är förälskad i iden av henne.


   
SvaraCitera

astresk:

Kan vara så, Att jag är förälskad i iden av henne.

Om ni mot all förmodan blev ihop finns det en stor risk att du skulle bli besviken.
Jag vet hur det är att leva någon slags Hollywood-film i huvudet. Mycket dumt.
Sluta snarast.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Om ni mot all förmodan blev ihop finns det en stor risk att du skulle bli besviken.
Jag vet hur det är att leva någon slags Hollywood-film i huvudet. Mycket dumt.
Sluta snarast.

Mycket bra sagt,men jag har försökt flera ggr, för att jag mår som sagt dåligt utav det, men det är lättare sagt än gjort.
Känns som jag aldrig kommer kunna glömma...


   
SvaraCitera