Aviseringar
Rensa alla

Äh vafan, dags att svälja min stolthet.


Ämnesstartare

Jag behöver hjälp.
En kille som jag tyckte om har precis dissat mig.
Och jag vill ge igen. Jag vill bli helt galet snygg,
och visst låter jag töntig men det är nog de enda sättet att gå vidare just nu. Att känna sig bättre och snyggare, trots att jag kanske inte var det.
Jag är ganska social, glad för det mesta, känner många men har ett fyrjävligt temprament, blir jag totalt kär i en kille kan jag, om jag ska vara ärlig, bli rätt efterhängsen.
Jaja bara till att gå in och kolla mina bilder ifall ni skulle ha lust att hjälpa mig. Det kan vara vad som helst, ögonbryn, klädstil, personlighet. Eller hur jag ska bete mig för att lyckas bättre med nästa kille.
Har ni nu tid och ork att svara på min ganska töntiga tråd så skulle jag vara tacksam.


   
Citera
Ämnesstartare

han kanske är bög?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bli säker på dig själv istället för att lägga tid på att vara snygg inför någon som ändå inte är intresserad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är nog tillräckligt snygg..

Antingen gillade han inte din personlighet, eller så är han:

patrick bateman:

bög?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trodde det var enni som skapat tråden först, blev lite paff :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

erini:

Jag behöver hjälp.

med ditt självförtroende japp! Tror du seriöst att det är darför killen inte gillar dej för du inte är tillräckligt för snygg? Vi är inte så jävla ytliga av oss som många tror. Jag tycker du ska lära dig att älska dig själv, för annars blir det svårt att kunna älska ngn annan! Tips bara! [y]

patrick bateman:

han kanske är bög?

we all are!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

trodde det var enni som skapat tråden först, blev lite paff :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är redan redigt snygg så där ligger inte problemet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

erini:

låter

erini:

töntig

Du kanske skulle sluta nu när han dissat dig annars är det fucking stalker varning på dig och det är ju bara sorgligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gibbs:

Du kanske skulle sluta nu när han dissat dig annars är det fucking stalker varning på dig och det är ju bara sorgligt

Jo jag är nog ganska sorglig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trasig:

we all are!

säker?

jag tror inte jag är bög iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har nu tittat igenom dina bilder o kan säga att du har ett fördelaktigt utseende.

jag tror att "dissen" kan bero på att du helt enkelt inte är hans typ. alltså även om du är snygg så kan du vara snygg på ett sätt som ändå inte tilltalar honom.

sen, en ännu viktigare sak för flera killar med självinsikt + självrespekt, är hur han känner sig när han är med dig. hur ni fungerar rent socialt. det är verkligen det viktigaste. utöver ditt fina utseende, vad utsöndrar du för signaler om dig själv? sådant kan man inte styra själv utan handlar nog mer om hur man har det i livet i stort.

du behöver inte förändra något utseendemässigt, du är jätte snygg. och inte heller behöver du förändra något som du mår bra av själv när det kommer till det sociala. kanske var han helt enkelt inte din typ. tror inte han dissade dig för ditt utseende.


   
SvaraCitera

Föreslår:
Svart hår
Kajal
Markerade ögonbryn
Rött läppstift
Samt lite vintagekläder.

Det skulle göra dig mycket snyggare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

erini:

Jag behöver hjälp.

glömde citera [smile]


   
SvaraCitera