Aviseringar
Rensa alla

Äkta gayklubb endast för riktiga män


Ämnesstartare

Jag är så sjukt trött på alla skabbiga gayställen det finns i detta land. (Stockholm och Göteborg) Massa äckliga transor, fjollor, schlagermusik, faghags osv osv.

Funderar på att öppna upp en riktig testosteronsprutande klubb med bara vältränade killar i bar överkropp som jobbar där, inga transor eller tjejer, inga snorungar eller fjollor. Hur låter det tycker ni? Tror ni det skulle bli lönsamt?


   
Citera
Ämnesstartare

mm will be there top notch pözz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift, beskriv en fin kille för mig. tror våran syn är helt annorlunda. men intressant att höra din


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

Zwift, beskriv en fin kille för mig. tror våran syn är helt annorlunda. men intressant att höra din

Lång, muskulös, stark, blond, blåögd, självsäker (finns inget sexigare), smart och dominant, kåt och snuskig är allt jag begär.

Din då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter jävlit bögigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja göre! Måste ändra folks stereotypiska syn på bögar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej den där meningen var helt fel, ska vara typ: folks syn på stereotypiska bögar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

combat_mannen:

låter jävlit bögigt

Vad tror du är meningen? [rolleyes]

emery:

Ja göre! Måste ändra folks stereotypiska syn på bögar

Ja eller hur!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Lång, muskulös, stark, blond, blåögd, självsäker (finns inget sexigare), smart och dominant, kåt och snuskig är allt jag begär.

tror din drömkille finns på handelshögskolan i stockholm :). där kryllar det av sådana som du precis beskrev. eller vet inget om snuskigheten o om dom är utmärkande kåta. men resten är jag säker på finns det [wink]

vet faktiskt inte min drömkille exakt. men det har varit en något tanig kille som är söt :). men den synen har börjat förändrats


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

tror din drömkille finns på handelshögskolan i stockholm 🙂

Hehe, mycket möjligt! En rik snobbig finanshunk skulle ju inte sitta fel inte. [wink]

retstickan:

där kryllar det av sådana som du precis beskrev. eller vet inget om snuskigheten o om dom är utmärkande kåta.

Haha, är de säkert. dom vill ju alla bli som patrick bateman.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

Ojda nu blev ja kåt. [crazy][wink][wink][crazy][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

tror din drömkille finns på handelshögskolan i stockholm :). där kryllar det av sådana som du precis beskrev.

Dock tror jag inte de är bögar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snacka med Marfus så kan du nog få lite förslag. Om han inte dött i AIDS förstås


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blackorwhite:

Snacka med Marfus så kan du nog få lite förslag. Om han inte dött i AIDS förstås

Gillar inte fejkbögar. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blackorwhite:

Snacka med Marfus så kan du nog få lite förslag. Om han inte dött i AIDS förstås

[love]


   
SvaraCitera