Aviseringar
Rensa alla

Äldre eller yngre pojkvän? MOTIVERA GÄRNA ERA SVAR


Ämnesstartare

varför har majoriteten av alla tjejer så svårt att ha en pojkvän som är yngre än dem själva? att killen är ett år yngre eller två är väl bra mycket mer normalt än att ha en pojkvän som är 12 år äldre? Samma när ni säger att åldern inte spelar någon roll varför är det alltid uppåt ni räknar då? [crazy]


   
Citera
Ämnesstartare

Beelzebub:

Yngvie malmsteen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla tjejer e mogna så de behöver äldre killar!11


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Alla tjejer e mogna så de behöver äldre killar!11

det där är PURE bullshit, finns precis lika många omogna tjejer som det finns omogna killar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beelzebub:

det där är PURE bullshit, finns precis lika många omogna tjejer som det finns omogna killar

Jag tvivlar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan verkligen inte klandra en tjej för att hon föredrar män framför pojkar, om så bara fysiskt, vilket brukar vara fallet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beelzebub:

Äldre Killar (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istäcke:

Jag tvivlar.

tvivla på du men du har inte sett den andra sidan av kakan för du har inte snopp:P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beelzebub:

Äldre Killar (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Jag kan verkligen inte klandra en tjej för att hon föredrar män framför pojkar, om så bara fysiskt, vilket brukar vara fallet.

jamen det är ju den fysiska dragningskraften för den killen kan ju vara en omogen idiot jämfört med grabben som är ett år yngre som är en schysst snubbe ändå går dom för den äldre killen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beelzebub:

Jämn gamla killar (Du röstade på detta alternativ)

Eller äldre kanske, känns mer tryggt på nått sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beelzebub:

jamen det är ju den fysiska dragningskraften för den killen kan ju vara en omogen idiot jämfört med grabben som är ett år yngre som är en schysst snubbe ändå går dom för den äldre killen

Äldre killar har ofta hunnit får mer muskler = sexigare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag föredrar nog äldre tjejer, och äldre tjejer brukar föredra mig. [wink] palla de små är ju inte peddo heller >< sen är de ofta blåsta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beelzebub:

jamen det är ju den fysiska dragningskraften för den killen kan ju vara en omogen idiot jämfört med grabben som är ett år yngre som är en schysst snubbe ändå går dom för den äldre killen

Underskatta inte det fysiska. Dessutom kan den äldre frambringa en sorts inbillad mogenhet bara genom att vara just äldre. Jag tycker också det är fördjävligt, men kan fortfarande inte klandra dem. Särskilt som jag brukar föredra äldre tjejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beelzebub:

Yngre Killar (Du röstade på detta alternativ)

Jag föredrar helt klart yngre killar av någon okänd anledning. [blush]

Fast jag gillar jämnåriga och äldre killar också. [y]

Faktum är att åldern egentligen inte har något att göra med huruvida man gillar en kille eller inte. Dock har det mest varit killar yngre än mig själv så då får jag ju rösta så. [smile]


   
SvaraCitera