Aviseringar
Rensa alla

Äldre kille..?


Ämnesstartare

Hej alla! Jag är en tjej född 1999, jag är alltså 13år nu.
Jag skriver med en urgullig och snäll kille, men problmet är att han är 3 år äldre! är de fel att han är det ?
Han tänker ju på sex och sånt, och jo jag vet att det är olagligt om han skulle ha sex med mej.. men liksom tycker ni att jag ska satsa på honom? Och om jag ska det, ska jag säga varför jag inte vill ha sex o.s.v.. för jag vill inte ha sex för jag är så osäker på min kropp ! min överkropp mest, mina bröst är väldigt små 🙁
asså jag kan runka/suga av honom och så, men INTE sex..än.

Och jag vill också säga att han är lite av den populära sortens killar, han har epa.
Men jag har hört att han super och röker , vilket jag hoppas inte stämmer !
Jag hoppas jag får SERIÖSA och BRA svar !:)


   
Citera

inte fel


   
SvaraCitera

louise99karlsson:

Och jag vill också säga att han är lite av den populära sortens killar, han har epa.

[love]


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

inte fel

😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

¯\_(ツ)_/¯

jag fattar inte ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

tror jag.

va vadå "[love]" ?:)


   
SvaraCitera

förhållanden kräver inte direkt sex.


   
SvaraCitera

louise99karlsson:

jag vill inte ha sex för jag är så osäker

Man ska inte vara med folk man inte är bekväm med, men säg att du inte vi...

louise99karlsson:

han har epa.

GRÄNSLA OCH RID TILLS DU INTE ORKAR LÄNGRE.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

förhållanden kräver inte direkt sex.

nej jag vet, men i hans ålder brukar det spela roll..


   
SvaraCitera

louise99karlsson:

nej jag vet, men i hans ålder brukar det spela roll..

har väl inget med saken att göra, som så. du kan väl säg till honom att du inte känner för att ha sex inom någon överskådlig framtid. då är det ju upp till honom. sen tycker jag att monogami är för pöbeln, det är kanske också något att ta åt sig, men oavsett vilket så är det ju skit samma. vill han ha dig men inte sex så får han väl leva utan sex. eller så får han ha det med någon annan.


   
SvaraCitera

Du ska aldrig någonsin vara med någon som inte accepterar och respekterar din vilja. Du är ett litet barn och hinner ha en massa sex sen när du vill ha det.


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du ska absolut inte ha sex med honom om DU inte vill... om du ska satsa på honom, det kan bara du själv veta.

Det är dock inget fel med en ålderskillnad, gör det du själv vill och tycker. Respekterar han inte ett nej är han inte värd dig.


   
SvaraCitera

louise99karlsson:

Och jag vill också säga att han är lite av den populära sortens killar, han har epa.

hahahhahahahahahhahahhAHHAHAHHAHAHAHHHhahhahhahahahhaha, signatur nästa.


   
SvaraCitera