Aviseringar
Rensa alla

Äldre kille: sex eller leker han med mig?


Ämnesstartare

Jag är en 18-årig oskuld som nyligen börjat folkis, vi ska gå i två år.

Min klasskompis är rätt flirtig med mig. Han brukar ofta krama mig och en del andra tjejer och det kändes i början som en vänskapsgrej han gjorde. Men senare har han börjat flirta på allvar känns det som, men eftersom jag är oerfaren så är det svårt att avgöra.

Några exempel: Jag, han och en gemensam kompis var tillsammans i min lägenhet. Han frågade mig om jag haft några pojkvänner. När min kompis gick på toa så satte han sig på knä framför mig och drev om att hans två dagar gamla mustasch var så sexig att jag väl bara ville "kasta mig över honom". När jag senare sa att han är en extremt ärlig person sa han att jag nog inte har någon aning om vad han egentligen tänker, på ett svårtolkat sätt.

Han är 24 medan jag alltså är 18, det är 6 år mellan oss. Jag är yngst i min klass dessutom. Han skryter mycket om olika tjejer han haft sex med och som varit kära i honom. Han flirtar, halvt på skämt och halvt seriöst, men samtidigt pratar han om hur det aldrig skulle funka att ha ett förhållande med någon i klassen.

Halv 12 på natten så knackade han på min dörr (vi bor i samma studentkorridor) för att låna en sak. Min kompis var där då, men han kom tillbaka en halvtimme senare när hon hade gått och frågade om jag kunde hjälpa till att bära tillbaka hans soffa och säng, för att hans grannar klagar om det låter för mycket.

Under den perioden i hans lägenhet kramade han mig tre gånger, vilket kändes ganska oprovocerat ibland. Han rör ofta vid mig på olika sätt när han får chansen (alltså kramar etc). Jag har känt mig attraherad av honom, och funderat på att ge min oskuld till honom. Men jag vet inte om han är intresserad på riktigt eller om han bara vill få mig intresserad för att få ett boost för sitt självförtroende. Plus att han går i min klass.. men jag är jävligt sugen. Samtidigt som jag är osäker på vad han vill.

Vad tror ni? Vill han ligga eller leker han bara med mig?[shake]

Och hur ska jag ta reda på ifall han vill ha sex med mig?


   
Citera

Crispy:

Och hur ska jag ta reda på ifall han vill ha sex med mig?

Fråga.


   
SvaraCitera

Han vill ligga med dig aa.


   
SvaraCitera

Haha mm hatar när folk vill ligga och lindar in det och är grova i mun typ och man ba förhelvete pojkspoling be real


   
SvaraCitera

Ett par av mina gamla klasskompisar på folkhögskola hade sex med varandra. Efter ett litet tag blev de ovänner och kunde knappt titta på varandra under de åren vi gick.
Risken finns alltid att det går åt skogen.

Samtidigt verka han bara visa dig mer intresse än för de andra tjejerna, men det behöver inte motsäga att han endast är ute efter sex.


   
SvaraCitera

Kompisar, korridorare och kursare är ingen bra idé.


   
SvaraCitera

Låter inte som någon stabil kille (enligt mig) ditt val i slutänden dock. Men tror chansen är stor att du blir sårad och att han senare är ointresserad.


   
SvaraCitera
Mandan

Har också en kille i min klass med den åldersskillnaden som gör nått liknande. Fast oftast gör han bara så mot mig, flirtar, skämtar, lutar sig mot en, kramas och sånt. Undrade också om han lekte med mig eller var ute efter att få mig i säng. Numera ignorerar jag mest tecknen på att han flörtar för jag är så van vid det och han har flickvän. I mitt fall är det nog ganska oskyldigt och mer en grej att få mig bekväm och att ta hand om mig. Ps. Också yngst och var med oskuld när jag började högskolan, fast var 19 år.

I ditt fall tror jag det är en kombination av både lek och att han faktiskt vill ligga med dig. Låter dock som han vill ligga med fler i din klass om han håller på så med många tjejer. Hade jag varit du hade jag bara ignorerat på ett fint sätt. I och med att han skryter så mycket också låter det inte riktigt som att han är värd dig eller "äran" att ta din oskuld. I annat fall kan du fråga vad han egentligen är ute efter om du har det modet.


   
SvaraCitera

isola:

Han vill ligga med dig


   
SvaraCitera