Aviseringar
Rensa alla

Äldre män som raggar på unga


Ämnesstartare

Är lika jävligt när 40 åriga kvinnor springer efter lammkött 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Har velat säga hur fn kan du tro att en ung tjej kan vilja ha dig skärp dig flera ggr

Eh, runt 40 är inte så gammalt. Min kompis farbror är 37 eller nåt och får jämt till det med 19+ tjejer. 

Om ingen vill ha dem är det nog pga oattraktiva, och inte pga deras ålder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maryliato :
Är lika jävligt när 40 åriga kvinnor springer efter lammkött 

enda icke djävliga är ju att många unga killar vill ha sex med äldre
+ sett fler äldre män än kvinnor som raggat på unga 

vet dock inte hur uppmärksam jag varit

Ingefära: Om ingen vill ha dem är det nog pga oattraktiva,

tror inte
fick en en gång som var fotbollsspelare + 190 cm. visade sig att han var förlovad & hade barnFörvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finmatta:

tänk om man vill 🙁
fast jag vill ej, hellre ngn i min ålder. men tror en del vill ha äldre män

Varför citerade du mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingefära:

Varför citerade du mig?

skrev om en kille som var riktigt attraktiv & raggade på yngre, han hade t.o.m. barn & var förlovad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när blir det fel att ragga på 18-20åringar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Morgonstjärna:
när blir det fel att ragga på 18-20åringar?

När det görs på fel sätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Har velat säga hur fn kan du tro att en ung tjej kan vilja ha dig skärp dig flera ggr

Vill se dig säga det till den här 40åringen image.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Morgonstjärna:
när blir det fel att ragga på 18-20åringar?

när man är gammal nog att vara deras pappa och mer, känner jag.

Ingefära:

Eh, runt 40 är inte så gammalt. Min kompis farbror är 37 eller nåt och får jämt till det med 19+ tjejer. 

Om ingen vill ha dem är det nog pga oattraktiva, och inte pga deras ålder.

ja det är klart att det förekommer men det är ju generellt oftare ickeönskvärt än tvärtom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bryr mig ej så länge den yngsta e 18 lr över 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men kan ju fortfarande tycka dt är motbjudande Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finmatta: Så, vadå, du kan tänka dig att du sj kmr ragga på tjejer i min nuvarande ålder när du sj är typ 44??

ja men vrf ska han välja mig framför Gunilla, liksom... fast ja, du har väl rätt. De kanske tycker yngre ser fräschare ut. lr så är det jag som reagerar på de som kmit fram till mig. alla äldre kmr ju inte fram 🙂

Jag skulle nog kunna göra det om jag tycker tjejen är fin/intressant eller kanske bara lust för en kort romans efter en tung skilsmässa utan med risk att bli intresserad utav den med tanke hur jobbiga unga tjejer ofta kan vara *_*

Men jag får aldrig intresse för någon på det sättet för än dom visat sig intresserad av mig :d så frågan e vem som skulle ragga på en 44årig fasiken :p) Om ja inte typ får sån typ förtjusning av nån då kan jag aldrig hålla emot


   
SvaraCitera

man är väl ytlig och gubbsjuk och tror att man är oemotståndlig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De tänker väl att de vill ha sex med 18-20-åringarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Har velat säga hur fn kan du tro att en ung tjej kan vilja ha dig skärp dig flera ggr

haha mm förstår inte vad de förväntar sig. En gång fick jag ett nummer av en 40+are på jobbet, jag var på skitdåligt humör så sa typ "Tack, ger det till min mamma sen", hela kön skrattade. Det var ett av mina finaste ögonblick!

ååh var även så trött på att folk svarade "om ditt nummer står på det" när man frågade om de ville ha kvitto eller "Kan ta ditt nummer också" när man frågade om det var bra så. Är jäkligt glad över att jobba i matbutik och inte inom event längre alltså.. ugh.


   
SvaraCitera