Aviseringar
Rensa alla

Äldre vs yngre


Ämnesstartare

Hej, 
Hur ser ni på att yngre tjejer vill vara med betydligt äldre män och vice versa för killar med betydligt äldre kvinnor...?


   
Citera

Män är generellt för mer för yngre kvinnor och kvinnor för äldre män. Män mognar senare än kvinnor brukar man ju säga, vilket ju kanske stämmer i och med könsroller osv. Samt killar går mer på utseende medan tjejer i större utsträckning ej gör, om man ska generalisera. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så länge båda är vuxna så ser jag väl inget större problem i det hela även om det skulle kännas konstigt om en 18-åring skulle vara i hop med en 40 åring, jag tycker givetvis att man kan vara vänner då men ett förhållande skulle verkligen kännas att ta i lite för mycket.. Skulle någon vara 17 och 23 så ser jag inga större problem med det, så länge det handlar om äkta kärlek och inte bara någon pervers som är ute efter kroppar hela tiden..

Sen dom där som kom på idén med uttrycket MILF måste ju vara några hjärntvättade sexgalningar, kan inte alls finna vad som är så roligt med det hela även om man kan tycka att många äldre kvinnor må vara attraktiva så har det gått för långt tycker jag.. 

 


   
SvaraCitera

Tjejer har medfödd fetish för äldre killar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser inga probs om båda parter vill oavsett ålder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var och en får vara med vem den vill. Jag personligen är gängad med en ett år äldre donna. Eftersom jag ser mig själv som lite av en ledartyp så är det ganska skönt med nån som kan hålla mig i koppel ibland Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frugan är äldre än mig, men vettefan om hon är mer mogenMycket glad


   
SvaraCitera