Aviseringar
Rensa alla

Älgen var ute på kvällspromenad. Då fastnade den i ett äppelträd.


Dan_the_ironman:

Fatta vilken bakfylleångest älgen måste ha haft dagen efter, kom med i tidningen och allt

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Fatta vilken bakfylleångest älgen måste ha haft dagen efter, kom med i tidningen och allt

Tur att den kan gömma sig i skogen och troligtvis slippa bli igenkänd i alla fall! Alltid något!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hälge är en skön älg.
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Älgen som var på besök hos min mamma i vintras

Fy fan vad vissa har det bra[sad]Vill också ha en trädgård som jag kan ha älgbesök i[sad]

Gillar relaterade tråden: "var i malmö finns d bra piercare?"[bigsmile]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Fy fan vad vissa har det bra[sad]Vill också ha en trädgård som jag kan ha älgbesök i[sad]

Ja det var så himla mysigt! Den var hos oss från 7 på morgonen till 22 på kvällen. Brydde sig inte alls om hundarna utan låg där fint och idissla/sov [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

från 7 på morgonen till 22 på kvällen

[chocked][tard]Det blir ju 15 timmar! Non-stop? Gick den inte iväg en enda gång en liten stund? Jo, det måste den ha gjort... eller?[confused]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

[chocked][tard]Det blir ju 15 timmar! Non-stop? Gick den inte iväg en enda gång en liten stund? Jo, det måste den ha gjort... eller?[confused]

Nej den var hos oss under hela den tiden [bigsmile] Lite drygt efter några timmar för man vågade ej gå ut men ah.. coolt [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Nej den var hos oss under hela den tiden

Tycker att du ska göra som jag gjorde med tornfalksungarna - lägga upp nån bild eller två i ditt album[no-no]För... du tog väl minst en bild när du hade ett sådant tillfälle?

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Tycker att du ska göra som jag gjorde med tornfalksungarna - lägga upp nån bild eller två i ditt album[no-no]För... du tog väl minst en bild när du hade ett sådant tillfälle?

Har massor utav bilder! [blush][blush]
Men albumena här på UM verkar ej fungera för mig, fast kan testa [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Men albumena här på UM verkar ej fungera för mig, fast kan testa

Jag fick krupp när jag skulle ladda upp massa bilder. Fast delvis har jag mig själv att skylla, för jag vet att det inte får vara över en viss storlek. Laddar man upp det en åt gången så funkar det, eftersom dom automatiskt verkar förminskas. Mina två bilder är exempelvis inte så små som dom är i albumet.

Jag gjorde dock misstaget att försöka ladda upp 10 åt gången. Alla försvann[cry]

Så mitt tips: Ladda upp en åt gången[y]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Laddar man upp det en åt gången så funkar det, eftersom dom automatiskt verkar förminskas. Mina två bilder är exempelvis inte så små som dom är i albumet.

Jahaaa men då är det därför det inte funkade för mig! Ska testa då [cute]

Storchen84:

Så mitt tips: Ladda upp en åt gången[y]

Aa jag ska, för jag gjorde samma misstag! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu:

Tur att den kan gömma sig i skogen och troligtvis slippa bli igenkänd i alla fall! Alltid något!

Ändå 7kt jobbigt :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Aa jag ska, för jag gjorde samma misstag!

Värsta var att jag la typ en halvtimme på det också, välja ut vilka bilder och annat[cry][mad]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Värsta var att jag la typ en halvtimme på det också, välja ut vilka bilder och annat[cry][mad]

Ja jag la också en hel del tid på det, BÅDA GÅNGERNA!!! [mad]


   
SvaraCitera