Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 29 Jul 2009, 01:49 .......... Dido Hur kan någon så tråkig sjunga så vackert?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 29 Jul 2009, 02:00 Ending Jon:Hur kan någon så tråkig sjunga så vackert?haha, så har jag oxå undrat
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 29 Jul 2009, 02:06 Majsmollie:haha, så har jag oxå undratHaha KannibalKocken:är hon tråkig? Ja, hon verkar tråkig i alla fall, men visst om du tycker annorlunda så är det ju helt okej
Jeay_L Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 29 Jul 2009, 02:22 Har aldrig tänkt på hur hon ser ut, men som artist är hon kärlek
KannibalKocken Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 29 Jul 2009, 02:30 Ending Jon:men visst om du tycker annorlunda så är det ju helt okej Du verkar mer insatt i ämnet än mig, så jag litar på dig. Hon är väl tråkig !
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 29 Jul 2009, 02:38 KannibalKocken:Du verkar mer insatt i ämnet än mig, så jag litar på dig. Hon är väl tråkig !Bra, det glädjer mig
ClosingTime Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 29 Jul 2009, 02:47 Ending Jon:Var det du som hade något fuldjur som avatar innan denna? Eller är jag dement?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 29 Jul 2009, 02:53 ClosingTime:Var det du som hade något fuldjur som avatar innan denna? Eller är jag dement?Du är nog dement, ja
ClosingTime Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 29 Jul 2009, 02:55 Ending Jon:Du är nog dement, ja Vad hette han då? Han som postade konstant och allt. Fan också, jag som kände mig så säker.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 29 Jul 2009, 02:58 ClosingTime:Vad hette han då? Han som postade konstant och allt. Fan också, jag som kände mig så säker. Den där galningen ja, nä ingen aning
ClosingTime Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 29 Jul 2009, 03:00 Ending Jon:Den där galningen ja, nä ingen aning Är du säker på att du inte haft något djur som bild?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 29 Jul 2009, 03:03 ClosingTime:Är du säker på att du inte haft något djur som bild? Men okej, på en apa, men den var söt ;)
ClosingTime Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 29 Jul 2009, 03:05 Ending Jon:Men okej, på en apa, men den var söt ;)Gah, har du kvar den? Måste ju veta om det är dig jag minns
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 29 Jul 2009, 03:08 ClosingTime:Gah, har du kvar den? Måste ju veta om det är dig jag minns Men ofta jag vill att du ska minnas det lol
ClosingTime Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 29 Jul 2009, 03:11 Ending Jon:Men ofta jag vill att du ska minnas det lol
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 29 Jul 2009, 03:15 ClosingTime:Jag är antagligen den du tänker på men det där var bara en fas
ClosingTime Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 29 Jul 2009, 13:14 Ending Jon:men det där var bara en fas Du var rolig.