Aviseringar
Rensa alla

ÄLSKAR ATT GÖRA KLÄDKAP


Lounge
Ämnesstartare

udfhioejeieijjeiije

köpte ett par jeans som vanligtvis kostar 1295 kr för 649 kr!!!!!!!!!! och d sitter asbra och jag kommer missbruka dem typ!!!!!!!! klippte av mina älskade cheap monday dark clean wash men dessa e t.om. bättre än dem!!!!!!!!

åååååå

berätta onm lyckade kap


   
Citera
Ämnesetiketter

hittade ett par jeans på 2hand. Aldrig haft ett par jeans som sitter bättre. ett par levi's tror jag. awesome.
typ 25 kr paga halva priset!! [wink]


   
SvaraCitera

så du slösade 649 på ett par jeans? när du kunde ha fått 3 för samma pris? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Postorderhoran:

typ 25 kr paga halva priset!! [wink]

MEN GU VA NAJS 😛

hatar docxk second hand pga rörigt

bullen:

när du kunde ha fått 3 för samma pris? [rolleyes]

eeee

1. vad för nåra som kostar typ 200??
2. lär dig om kvatliéeeeeeeeeeeeeeee


   
SvaraCitera

Hittade 2 par jeans i en container en gång. Det var rätt najs, men behövde ej fler byxor så lade dom på bänkar på stan.


   
SvaraCitera

Lounge:

hatar docxk second hand pga rörigt

Lounge:

2. lär dig om kvatliéeeeeeeeeeeeeeee

fattar ej hur jävla mkt använder man sina kläder om billiga jenas går sönder?!??!??! aldrig hänt mej


   
SvaraCitera

Lounge:

lär dig om kvatliéeeeeeeeeeeeeeee

lol, kostnad och kvalitet har ingenting gemensamt när det kommer till kläder det enda du betalar för är att få flasha ett märke[crazy]


   
SvaraCitera

alltså, har inte hänt mig när jag köper nya billiga saker heller.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Ensamvargen:

men behövde ej fler byxor så lade dom på bänkar på stan.

😛

Postorderhoran:

fattar ej hur jävla mkt använder man sina kläder om billiga jenas går sönder?!??!??! aldrig hänt mej

nää inte mig heller iofs

men folk brukar klaga på cheap mondays kvalité

bullen:

lol, kostnad och kvalitet har ingenting gemensamt när det kommer till kläder det enda du betalar för är att få flasha ett märke[crazy]

skämtar du? börja jämför polyester och bomull t.ex. men iaf.. nej.. dessa kostade bara 150 kr mer än t.ex. cheap monday modellen 😛


   
SvaraCitera

Lounge:

men folk brukar klaga på cheap mondays kvalité

att dom typ töjer sig etc
MEN ALLTSÅ
du kan ju inte grunda hela ditt påstående på ett märke som är "billigare" och därför har sämre kvalitet? Du behöver ju ha fler exempel på biliga lågkvalitetsbyxer för att övertyga mig i alla fall 😉


   
SvaraCitera

Lounge:

köpte ett par jeans som vanligtvis kostar 1295 kr för 649 kr!!!!!!!!!!

Oj, intresseklubben antecknar. Kör lite old såhär bara för att. Tycker det är ganska patetiskt, du är 21 år och beter dig som 14... Sorgligt. ):


   
SvaraCitera

det där var allt annat än ett kap


   
SvaraCitera

slängt massa kläder idag o igår


   
SvaraCitera

Inte en till[sad]Kanske också ska öppna en affär o ha "rea" o bli rik på ungdomar...[ops]


   
SvaraCitera
KSENIA

WÖÖÖÖÖ REARERARERAREA GALN HETSSSS
KÖPTE 1 TRÖJA PÅ REA 1 GÅNG


   
SvaraCitera