Aviseringar
Rensa alla

Älskar att hata Iphone


Ämnesstartare

McLuver:

Har en HTC Tatoo

ingen kan väl påstå att android 1.5 nånsin var bra [tard]

android blev ju inte kommersiellt gångbar förrän 2.1
tycker synd om sony-ericsson som inte fattat det.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

vissarionovitj:

sluta med er sekterism.

jag säger inte till nån att köpa nått istället för iphone, jag bara säger till folk att inte köpa iphone 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vem bryr sig [zzz][zzz][zzz][zzz][zzz]
låt folk köpa det dom vill och köp det du vill och blöblöblö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

låt folk köpa det dom vill och köp det du vill och blöblöblö

Det gör jag, men jag e trött på att folk hyllar en kass produkt och höjer den till skyarna.

och samtidigt hör man att de gnäller över att den inte funkar nå bra, men ändå påstår de att den är bäst... hmm rationaliseringsförmåga@max liksom .)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jinxed:

ingen kan väl påstå att android 1.5 nånsin var bra [tard]

android blev ju inte kommersiellt gångbar förrän 2.1

Care, har den ändå bara för telefon/sms och kolla mail, och inte ens det kan den göra som den ska. Dessutom har den världens sämsta batteri, vilket är det största problemet. Ser ingen andvändning att använda massa appar som dödar batteriet fortare än vad den redan gör på egen hand. Dessutom har hårdvaran på den gått sönder 2 gånger fast jag bara haft mobilen i några månader.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jinxed:

Det gör jag, men jag e trött på att folk hyllar en kass produkt och höjer den till skyarna.

min pv gillar sin iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

har den ändå bara för telefon/sms och kolla mail

varför köpa en smartphone om man bara använder "vanliga" telefonfunktioner?

det är som 70% av alla iphoneägare 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jinxed:

jag säger inte till nån att köpa nått istället för iphone, jag bara säger till folk att inte köpa iphone 🙂

jinxed:

Själv har jag en HTC Desire.

CitronSoppa:

Äger [cool] har en själv och älskar den

jinxed:

i love you [love]

[smile]

men är det ens särskilt intressant vad folk lägger sina pengar på? jag skulle inte köpa en pekskärmsmobil eftersom jag tappar mina mobiltelefoner i golvet för jämnan, de uppfyller helt enkelt inte mitt krav på mobiltelefoner (att de ska tåla lite stryk). jag skapar inte trådar om idiotin att köpa pekskärmsmobiler för den sakens skull eftersom jag kan se att det ligger i andras intresse att äga dessa ömtåliga åbäken.

och, ärligt, de gånger jag har testat iphonar så har de var behagligare i användningen än till exempel htc hero, så jag kan se varför folk köper just dem. prestanda är inte allt, se till vad andra har för "behov". ifall vi bara ska prata om våra personliga preferenser och försöka upphöja dessa till någon slags allmängiltig sanning så skulle jag säga att sony ericsson k610i är världens bästa telefon eftersom den tål att tappas i golvet. det gör inte pekskärmsmobiler och därmed är alla som köper sådana dumma i huvudet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vissarionovitj:

eftersom den tål att tappas i golvet

kan inte mer än hålla med dig.
har druttat min desire i golvet några gånger, ena gången sprack skärmen.. 1550kr i lagning 😛

men notera att jag inte skriver att folk ska köpa nått, bara att jag hatar iphone 🙂

sen är min personliga åsikt att 2010 generationen av android telefoner rockar om man ska ha en smartphone.
att du tar upp hero som ett exempel, så är det i grunden en android 1.5 telefon och inte så bra.

vissarionovitj:

men är det ens särskilt intressant vad folk lägger sina pengar på?

jag äger 2st desire 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jinxed:

grejen är att det är omöjligt att ignorera det för alla jävla muppar går omkring och tror att den är på något sätt bästa produkten i världen.

Onödigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jinxed:

varför köpa en smartphone om man bara använder "vanliga" telefonfunktioner?

För att den är för dålig för att använda dom "ovanliga" funktionerna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

För att den är för dålig för att använda dom "ovanliga" funktionerna.

ok då förstår jag, lät som att du köpte en smartphone men aldrig tänkte göra nått annat med den. hoppas du inte blivit bränd av androidtelefoner bara.. allt från 2.1 är en helt annan upplevelse, skulle personligen inte ta i en 1.5:a med tång heller 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag diggar dig, jag diggar dig, jag digg digg diggar dig [cool][cool][cool][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har en satio. Är lite trevlig. Gillar den. Använder ju symbian (vad det nu är för version osv osv) som OS...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det här måste vara ett skämt eller så är det någon som tar i lite för hårt i hopp om att jag ska slänga mig från närmsta bro.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag håller med dig fullständigt!! Finns mkt bättre telefoner där ute som tom är äldre och billigare än ifåne men är fortfarande bättre.

Min X10 är den bästa mobil jag haft, android äger.


   
SvaraCitera