Aviseringar
Rensa alla

Älskar du mig?


Ämnesstartare

Ad_Hoc:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

sorry


   
SvaraCitera

Jag är besviken och sårad, står inte ut med din tystnad............. Den har varat i minst en minut, vart är du, vad gick fel? Går det att reparera?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lovely_odd_luna:

Du måste erkänna dina känslor för mig först innan vi kan leva i lycklig harmoni!

Jag älskar dig [smile]


   
SvaraCitera

Vem fan är Nisse Hult?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RecreationOfNothing:

Vem fan är Nisse Hult?

Va?


   
SvaraCitera

Ad_Hoc:

Va?

Du är inte kultiverad 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lovely_odd_luna:

Jag är besviken och sårad, står inte ut med din tystnad............. Den har varat i minst en minut, vart är du, vad gick fel? Går det att reparera?

[sad]


   
SvaraCitera

Ad_Hoc:

Jag älskar dig [smile]

Lycklig ^^ Men du kunde ju inte om Nisse Hult, det skakade om vår relation måste jag säga! Kan du lova att läsa på om Nisse Hult, den stora Gurun? Mkt viktigt för mig...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lovely_odd_luna:

Lycklig ^^ Men du kunde ju inte om Nisse Hult, det skakade om vår relation måste jag säga! Kan du lova att läsa på om Nisse Hult, den stora Gurun? Mkt viktigt för mig...

Om du menar ett program som sändes i svt för nått år sen så tror jag att jag förstår


   
SvaraCitera

^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lovely_odd_luna:

^^

Är det något bra eller dåligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad_Hoc:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Finns i nuläget tre som ljuger. Såvida inte din mamma är reggad här, då är det två. [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad_Hoc:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Så du tar i


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad_Hoc:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

[love]


   
SvaraCitera

Ad_Hoc:

Är det något bra eller dåligt?

Ja visst, att älska sin nästa är väll alltid ngt bra? Speciellt om den personen kan om Nisse Hult. Då bli man ^^ [bigcheers][wink]


   
SvaraCitera