Aviseringar
Rensa alla

Älskar en tjej, älskar hon mig?


Ämnesstartare

Hejsan.

Är intresserad av en tjej.
Hon är rolig, snygg, attraktiv, snäll. Ja allt det där 😉

Min bästa kompis är tillsammans med hennes bästa kompis så vi har varit med varandra ett antal gånger, skrattat haft roligt och så.

Jag gillar henne som sagt, men är osäker hur jag ska göra?
Jag tror hon är lite intresserad i mig men jag är nervös...
Ifall hon gillar mig eller inte alltså, så jag mår helvete just nu för att vara ärlig. Blir hon tillsammans med någon annan kommer jag ta livet av mig. Så mycket tycker jag om henne. När vi såg en film så lutade hon sig mot mig och vilade.
Jag hade lust att säga vad jag tyckte om henne men vågade inte.

Vad ska jag göra?

Mvh.


   
Citera

Log lite när jag läste titeln [zzz]

Qaiman:

Hon är rolig, snygg, attraktiv, snäll. Ja allt det där 😉

Hela paketet med andra ord 🙂

Qaiman:

Min bästa kompis är tillsammans med hennes bästa kompis så vi har varit med varandra ett antal gånger, skrattat haft roligt och så.

Det är ju bra. [y] Hade inte varit så kul om du aldrig hade snackat med henne. Om hon typ bara var någon random som du aldrig ens hade pratat med. [crazy]

Qaiman:

Jag gillar henne som sagt, men är osäker hur jag ska göra?

Jag tycker att du ska säga det till henne. Att du är intresserad av henne. Det värsta som kan hända är att hon säger att hon inte känner likadant. Det vore jobbigt men då har du i alla fall tagit chansen. Tänk om hon känner likadant. [smile]

Qaiman:

Blir hon tillsammans med någon annan kommer jag ta livet av mig.

Nejdå. Världen går inte under.

Qaiman:

Jag hade lust att säga vad jag tyckte om henne men vågade inte.

Bättre lycka nästa gång [love]


   
SvaraCitera

Ta henne på brösten, då förstår hon att du är intresserad.


   
SvaraCitera

Fråga hennes kompis om hon vet? [smile]


   
SvaraCitera

fråga henne..


   
SvaraCitera

Qaiman:

När vi såg en film så lutade hon sig mot mig och vilade.

Du har således en såpass god bekantskap till henne att ni umgås i sådana sammanhang, och hon utsätter sig (lol) för frivillig fysisk kontakt med dig. Hon tager initiativ till det!1111 Hallå, eller. Du har i princip ditt på det torra!11 Eller, ja ja, i varje fall, hon tilltalas av dig. Det finns naturligtvis en möjlighet till att hon endast tilltalas av dig på ett vänskapligt plan, men det är ej heller omöjligt att hon går runt i liknande tankar som du, gällande dig.

Råd:
Gå för helvete inte och fråga om hon "älskar" dig, eller liknande. Om du släpper en bomb på henne (uttrycker dina känslor plötsligt, utan att hon har hunnit "känna in dig", så att säga) riskerar du att skrämma (bort) henne, och det vill du inte.

Vill du vara försiktig/säker kan du, utan att nödvändigtvis uttrycka det i ord, få henne att inse att du vill ha'na genom s.k. "socialt samspel". ([crazy][crazy][crazy])Det ger henne sannolikt mer utrymme att känna in huruvida du är något för henne. Gensvara på något liknande om hon lutar sig emot dig, och så vidare...

Sedan känner du er bekantskap bättre än vad vi läskiga internetpedofiler gör, så vi kan bara ge dig rätt fattiga råd och synpunkter som är asfärgade av våra värderingar och erfarenheter och blaha. Gör såsom du känner bäst...

Nu skall jag äta lunch.


   
SvaraCitera

Miceparade:

snygg

PM:a denna chey. Hört att hon är expert. osv. [wink]


   
SvaraCitera

sötnos:

PM:a denna chey. Hört att hon är expert. osv. [wink]

[surprised][blush][blush]

Tycker dock att

Ögon i en plåthink:

Nu skall jag äta lunch.

summerade det hela väldigt bra.


   
SvaraCitera

Säg vad du tycker om henne.
Prata med henne.
Skaffa hennes mobilnummer.
Fråga om hon vill göra något med dig.
Ha roligt.
Se på film.
Baka kakor.
Bygg med lego.
Köp födelsedags present.
Skriv jag älskar dig på en lapp och ge henne.
Krama.
Klia på huvudet.
Skämta med.
Prata om med gemensamma vänner.
Kolla på henne.
Kittla henne.

Typ något av det kanske. Allmänt vilja tillbringa tid med och visa att du gillar på diverse olika sätt.

Om ni t.ex. fikar och köper två semlor så kan du ge henne den största och göra allmänt söta/snälla/gulliga saker mot henne. Du lär rätt snabbt märka om hon är intresserad tillbaka, om du t.ex. "Tja, ska vi ses imorgon? [cute]" Och hon bara: "Ehhhhh. Jag har ehrm, 'annat att göra'." Om hon gillar dig kanske hon svarar mer: "Nä, tyvärr så ska jag göra [insert vanlig trovärdig anledning]. [sad]"

Kolla även kroppspråk som är omedvetet. T.ex. om hon korsar benen och det korsade benet/foten pekar mot dig kan det betyda att hon gillar dig. Om hon får stora pupiller trots starkt ljus när hon tittar på dig kan det betyda att hon gillar dig.

Lycka till osv.

//Person som ville skriva elakt med ångrade sig och skrev långt snällt


   
SvaraCitera

Qaiman:

Blir hon tillsammans med någon annan kommer jag ta livet av mig.

Sluta vara en sådan drama queen.

Testa att flirta lite med henne.


   
SvaraCitera

En bra grej är att absolut inte säga att du älskar henne, för det gör du inte.

antrax:

Testa att flirta lite med henne.

Detta.


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

u har i princip ditt på det torra!

Ditt i det blöta, menar du. [blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

Ta henne på brösten, då förstår hon att du är intresserad.


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Bygg med lego.

[love]
Åh jag vill åka hemhem och gräva fram allt mitt lego.

Ensamvargen:

Klia på huvudet.

Är hon en hund?

Ensamvargen:

Kittla henne.

Detta fungerar. Har testat.


   
SvaraCitera

antrax:

Åh jag vill åka hemhem och gräva fram allt mitt lego.

Gör det. [love]

antrax:

Är hon en hund?

Är jag en hund?

antrax:

Detta fungerar. Har testat.

[y]


   
SvaraCitera