Aviseringar
Rensa alla

Älskar honom så mycket!! Hjälpppppp


Ämnesstartare

Jag är 14 år och jag har varit kär i min långa kusin sen dagisen men han bara igga mig! Aså han vet att jag är kär i honom 

Det har hänt massa konstiga saker med oss typ han hållde min hand för ingenting och typ har pussat mig på känden 
men grejen är att han är 16 nu och jag är 14 jag vet inte om han ser en stort skillnad mellan oss,vi har aldrig kontakt med varandra eller vi träffas typ aldrig bara när vår familj ska träffas,jag är verkligen kär i han men han vill inte prata med Mig,jag fick hans Snap jag började skicka dagar och undrar vad han gör ,helt plötslig skickar han till mig för första gången vad jag gör Aså jag blev så himla glad sedan frågade han mig om jag är kär i nån sen sa jag ja. Sen han ba vad får dig att lita på mig så mycket? Jag sa för att du är min kusin dessutom sa han att han är kär i mig och jag blev så glad och det känns som han är mitt allt dessutom gjorde vi slut efter en vecka på grund av han hänger med sina kompisar från kl 18:00 tills kl 3på natten, Aså jag blev så ledsen för att han har ingen tid med mig eller han slutade snapa och vi tappade Dgr och sånt till sist så frågade jag om han vill göra slut sen han bara jag vill det är bättre för oss jag blev så jävla ledsen och vill gråta Aså tänk min drömkille skickade till mig att han älskar mig till och med så tog jag bort honom från snapchaten!! Men jag vill ha honom igennnnn badvikar ska jag göra ??? Några tips snällaaa?


   
Citera

Snälla, man ska inte vara tillsammans med sin kusin.. Hitta någon ny


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PWr:
Snälla, man ska inte vara tillsammans med sin kusin.. Hitta någon ny

aså han är inte exakt min kusin, typ hans mamma och min mamma är släkter det är så 


   
SvaraCitera

Maya444:

aså han är inte exakt min kusin, typ hans mamma och min mamma är släkter det är så 

Om era mammor är släkt så är väl du och din "kusin" antagligen också släkt?  Hursomhelst vill ju inte han va med dig och det får du acceptera. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PWr:

Om era mammor är släkt så är väl du och din "kusin" antagligen också släkt?  Hursomhelst vill ju inte han va med dig och det får du acceptera. 

Men vad ska jag göra jag älsker honom som jävla mkt


   
SvaraCitera

Det är olagligt att få barn och gifta sig med sin kusin så att du vet:/ men försök att prata med han igen om du verkeligen vill eller typ Snapa ”hej vill du göra något idag” eller vad som helst:))


   
SvaraCitera

Linn.anonymnt:
Det är olagligt att få barn och gifta sig med sin kusin så att du vet:/ men försök att prata med han igen om du verkeligen vill eller typ Snapa ”hej vill du göra något idag” eller vad som helst:))

Det är inte sant, det är lagligt att ha förhållande och även gifta sig med sin kusin.
Annars bra! 🙂


   
SvaraCitera

Linn.anonymnt:
Det är olagligt att få barn och gifta sig med sin kusin så att du vet:/ men försök att prata med han igen om du verkeligen vill eller typ Snapa ”hej vill du göra något idag” eller vad som helst:))

https://fof.se/tidning/2010/7/kusingifte-gar-men-inte-som-regel


   
SvaraCitera
sies
 sies

Linn.anonymnt:
Det är olagligt att få barn och gifta sig med sin kusin så att du vet:/ men försök att prata med han igen om du verkeligen vill eller typ Snapa ”hej vill du göra något idag” eller vad som helst:))

Det är tillåtet enligt svensk lag. 


   
SvaraCitera

Lite väl snål med skiljetecken är du väl ändå


   
SvaraCitera

Redneck.


   
SvaraCitera