Aviseringar
Rensa alla

Älskar min tjej... men blir arg... Hjälp...


Ämnesstartare

Hej!
Jag älskar min tjej enormt mycket, tycker hon är underbar! Men jag blir så otroligt lätt på henne, alltså riktigt arg. Skriker på henne och skäller på henne för de minsta sakerna. Vet inte varför, vet inte vad som flyger i mig och jag vet inte vad jag ska göra... Vill verkligen inte, men kan inte styra det... Hjälp...


   
Citera
Towe
 Towe

Vet du varför du blir så lätt arg på henne? Försök analysera dina känslor, kommer dina tankar ifrån att du känner ett missnöje med din flickvän och i så fall för vad? Är det något som hänt i ditt privatliv den senaste tiden som kunnat påverka ditt beteende?
Försök få ett grepp om vad det handlar om och prata med din flickvän om dina känslor. Skulle även rekommendera terapi om du känner att du behöver prata ut med någon professionell.

Om dina känslor går över till att du handlar på dem, alltså att göra illa henne fysiskt, så tycker jag att relationen måste få ett slut. En destruktiv relation kommer i slutändan skada er båda otroligt mycket.


   
SvaraCitera
L Y S

Har du nått konkret exempel på en situation som spårat ur? Det blir lättare att ge råd om det blir konkret. 


   
SvaraCitera