Aviseringar
Rensa alla

Älskar pinig sak


Ämnesstartare

För de e mycke skönare kissa i byxan ju. Jag har gjort det nu när jag vakna också det e ju helskönt bara kissa å känna man kissar på sej. Dom som inte testa göra de behöver ju inte skriva dom vet inte nåt om det ju. Det e döskönt å nu när de går ha tjocka kläder ute e de ennu skönare kissa ner sej helt ju 🙂


   
SvaraCitera

Ha ha men mm vad fräscht att lukta kiss hela dan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elinsecrets@hushmail.com:

Ha ha men mm vad fräscht att lukta kiss hela dan

hemma lr så gör de ju inte nåt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har faktist gjort de nu oxå


   
SvaraCitera
orcite

Får jag kissa på dig


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har hitta världens bästa sida för oss som gilla kiss och så.
Kolla http://kissapasig.wordpress.com


   
SvaraCitera

malins10:
Jag älska göra en väldigt pinig sak men jag råka tycka om det. Jag vakna nu å kände jag vill bara å jag låg i sängen å de kändes så helskönt å jag bara hade bena brett isär å slappna av å kissade på mej. Det e ju så megaskönt göra det. Jag har gjort de rätt länge ibland så där men de blir mer å mer nu å jag har kissat på mej ute ibland med flit för jag vela då på väg hem från skolan lr så.
E jag helensam om älska göra det lr finns nån mer som inte e bäbis men ändå gilla kissa på sej?
Jag ha inte bytt om jag ha mina jättekissblöta troser på mej. Undra oxå om det kan va fel låta föräldrarna märka det så kanske dom vet mer å kanske får jag ha blöja för de skäms jag mycket för men jag vill ha det men de våga jag inte säja hemma ju.

Jeg tycker med dig, jag elskar det samma, men helst med blöjor. Det er bara helt skönt at ha dom på sig och kissa i dom.
Jag började med å lika å kissa på mig när jag var liten pojke, og har gillat det sen.


   
SvaraCitera

Förvirrad


   
SvaraCitera