Aviseringar
Rensa alla

än en gång


Ämnesstartare

Skapar då en ny tråd ;b

ingen som har ngt roligt att berätta ? *tråkigt iiigen*[tired]


   
Citera
Ämnesetiketter
Jeay_L

Jag var sjuk på julafton, egentligen bara på morgonen för på kvällen var jag helt frisk... men ändå lyckades jag smitta större delen av familjen, jag tycker de är rätt bra gjort [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Jag var sjuk på julafton, egentligen bara på morgonen för på kvällen var jag helt frisk... men ändå lyckades jag smitta större delen av familjen, jag tycker de är rätt bra gjort

heh , bra gjort ;b du lyckades då [cool]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Teessii:

heh , bra gjort ;b du lyckades då

Jag visste knappt om att jag var sjuk! Hade ont i magen och huvudet och ville inte äta och det är hyfsat normalt för mig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herregud, det här var så onödigt att din kropps beståndsdelar borde börja förakta vara med en kraft av 2.2405 × 10^32 kg m^2 s^-2, vilket effektivt skulle sopa bort alla spår av att du någonsin existerat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Herregud, det här var så onödigt att din kropps beståndsdelar borde börja förakta vara med en kraft av 2.24 x10^32 Joules, vilket effektivt skulle sopa bort alla spår av att du någonsin existerat

nu hänger jag inte med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är störd[rolleyes]


   
SvaraCitera
smisk

Jag kommer nog inte hinna dinga 80 innan skolan börjar, buhu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det ligger aska på golvet, väldigt ofräscht. [mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill ge upp och dö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FAN trodde verkligen de va om den där knäckereklamen "än en gång har de goda segrat" helvetessss [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blum:

jag vill ge upp och dö

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

FAN trodde verkligen de va om den där knäckereklamen "än en gång har de goda segrat" helvetessss

huh[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teessii:

huh

vad vill du göra med mig?


   
SvaraCitera