Aviseringar
Rensa alla

ändrad till: fråga honolulu-tråd


Ämnesstartare

jag tycker det är läskigt att bli utfrågad samt att jag brukar svara med tråkiga svar pga har tråkig fantasi, så alla knasiga frågor får konstiga+tråkiga svar och då vill ingen ställa fler frågor och jag dödar tråden...........

okidoki fråga på i guess dåra


   
Citera
Ämnesetiketter

är du troende muslim? såg ngn bild på spottan


   
SvaraCitera

Tycker du som jag?


   
SvaraCitera
blum
 blum

ja jag vill fråga dig om jag ser ut som en idiot på detta bild
du är bra för du är ärlig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tolkar det som ett ja???

Lounge fact:

är du troende muslim? såg ngn bild på spottan

fan måste ta bort den pga har länkat till listan i min blogg o ja vill va anonym där [cry][cry][cry] suck
och för att svara på din fråga så.. nej, det är jag inte. har glidit ifrån religionen väldigt mycket på senaste tiden, försökt hitta tillbaka men öh.. ah, går ej så bra typ [crazy] är väl mest för att jag är uppväxt med det so i keep holding on, men ah.

Söthästpojke:

Tycker du som jag?

Om du tycker som jag.

blum:

ja jag vill fråga dig om jag ser ut som en idiot på detta bild

Nej, det gör du inte, den är fett fierce + snygg!


   
SvaraCitera

honolulu:

fan måste ta bort den pga har länkat till listan i min blogg o ja vill va anonym där [cry][cry][cry] suck

hängde inte med sa jag ngt som avslöjade ngt? [blush]

honolulu:

och för att svara på din fråga så.. nej, det är jag inte. har glidit ifrån religionen väldigt mycket på senaste tiden, försökt hitta tillbaka men öh.. ah, går ej så bra typ [crazy] är väl mest för att jag är uppväxt med det so i keep holding on, men ah.

okej! men har du slöja ibland?


   
SvaraCitera

honolulu:

Om du tycker som jag.

Jag tycker bara som du om du tycker som jag. bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

hängde inte med sa jag ngt som avslöjade ngt? [blush]

haha nä, men du sa att man kunde se bild + namn då också antagligen via länk till spotify, och pga har länkat till min lista på min blogg så måste ja ju ta bort min facebook-koppling om jag vill fortsätta vara anonym på bloggen!

Lounge fact:

okej! men har du slöja ibland?

ah [wink]

Söthästpojke:

Jag tycker bara som du om du tycker som jag. bara

Då tycker jag nog som du!


   
SvaraCitera
blum
 blum

honolulu:

Nej, det gör du inte, den är fett fierce + snygg!

åh tack!
vill skaffa septum men jag vågar itne, alla kommer skratta åt mig[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blum:

åh tack!
vill skaffa septum men jag vågar itne, alla kommer skratta åt mig[sad]

omg reagerade inte ens på att du hade den där, tyckte att något var annorlunda/konstigt men tänkte att det nog var ögonbrynen [shake][shake][shake][shake] smälte ju in asbra, iaf! [bigsmile] Och det passar ju dig när du har såna ögonbryn o lite coolare stil sådär me sjuka färger på håret och kläderna o annorlunda skor, dvs inte vardaglig med cardigan och jeans!


   
SvaraCitera
blum
 blum

honolulu:

omg reagerade inte ens på att du hade den där, tyckte att något var annorlunda/konstigt men tänkte att det nog var ögonbrynen

😀

honolulu:

smälte ju in asbra, iaf! Och det passar ju dig när du har såna ögonbryn

bra! aa det med ögonbrynen tänkte jag med, passar ihop haha. men kommer ja våga hare for real bland folk?

honolulu:

o lite coolare stil sådär me sjuka färger på håret och kläderna o annorlunda skor, dvs inte vardaglig med cardigan och jeans!

hahaha fast jag har ju inte sjuka färger på kläder och hår och skor :((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blum:

bra! aa det med ögonbrynen tänkte jag med, passar ihop haha. men kommer ja våga hare for real bland folk?

Ja, tror många kommer tycka det är snyggt! Men om du tycker det är jobbigt nu kan du ju vänta tills sommaren, då börjar du om från början här! :>

blum:

hahaha fast jag har ju inte sjuka färger på kläder och hår och skor :((

Haha, jag vet. [wink] Men du kan alltid fierca upp med lite nitar HÖHÖ, nä men jag tror det passar ihop med ögonbrynen iaf, kläderna spelar nog inte så stor roll då!


   
SvaraCitera

hur e duu IRL


   
SvaraCitera

blum:

vill skaffa septum men jag vågar itne, alla kommer skratta åt mig

Skaffa det, det är skitfint!!!


   
SvaraCitera

honolulu:

Då tycker jag nog som du!

Nu gjorde du det för enkelt!


   
SvaraCitera