Aviseringar
Rensa alla

Änglatrumpet (Datura)


Ämnesstartare

Hej, nu ska jag berätta lite om vad som hände i sommras.

Jag och 2 kompisar var hemma hos mig och hade inget och göra, plötsligt sa Felix som den ena hette att vi skulle testa på Änglatrumpet.

Ni flesta vet säkert redan vad det gör. Men jag kan föklara i allafall, det är ett gift i den blomman som skapar hallucinationer, jaa man blir hög helt enkelt.

Jag ville inte testa så han åkte över och hämtade några sånna på grannens trädgård (blomman är väldigt vanlig)

Han hackade 2 blad och 2 blommor och kokade dom, silade ner saften i ett glas. Det är alldeles grönt och beskt men han drack upp det.

efter ca 30 minuter så blev han väldigt trött och lade sig i sängen och somnade nästan...

Efter 1 timme så började hans mun bli väldigt torr och han ville ha vatten, han kunde dessutom inte prata. Han bara slöddra om en massa saker.

efter ca 2 timmar så resta han sig upp och gick ut.. eftersom jag var rädd att han skulle göra något dumt följde jag efter. Han gick ut på trädgården och gick runt i cirklar, och berättade om att han letade efter ett snäckskal, som igentligen var en liten leksak på gräsmattan.

Efter ca 3 timmar, då jag hade lagat mat vägrade han äta, utan istället ta kniven och såga i sitt ben, sedan så slog han på min teve med ett dvd fodral, för han trodde han såg en stor hund som hette Rufus.

Inte nog med det förstörde han smörpacketet som han sågade sönder. Jag fick nog och kastade honom i sängen och sa att han skulle ligga kvar. Lättare sakt än gjort. Han började slå på mitt akvarium med en burk. Idiot tänkte jag och satte honom i Soffan. Han berättade att Soffan andades och väggarna andades och slog som ett hjärtslag.

Efter ca 5 timmar, så pratade han för sig själv konstant och pratade med mig om någon konsär vi skulle gå på och att hans farmor och en kopia av mig låg i svarta sopsäckar på köksbordet.

Efter cirka 7 timmar tror jag att det mesta hade gott över.

Utvärdering: Jag tycker att det var värt att desta datura/ änglatrumpet men det är inget ja skulle vilja ta så ofta eftersom det fick riktigt sjuka effekter som var så verkliga att man inte kunde skilja på dröm eller verklighet och på grund av att det är så lätt att överdosera.

Dåligt: Ser suddigt ett par dagar efter trippen,en del får väldigt ont i halsen eftersom man blir så torr i munnen o halsen,,känns som man skiter ut rakblad dagen efter,väldigt lätt o göra saker som man kommer ångra,svår att dosera.

Bra: Grymma vissuela efekter som t.ex färgerna ser mycket skarpare ut..saker flyter omkring o.sv,Trippen kan kännas som en dröm men de kan gå rakt åt helvete då också,,,Extremt verkliga halucinationer...lite för verkliga ibland.

Får ursäkta om ni hittar mycket stavfel i texten. [rolleyes]


   
Citera
Åtta

DoktorMaJk:

Utvärdering:

Är det du eller din kompis som utvärderar? Du kan ju knappast utvärdera den då du inte har upplevt det.

DoktorMaJk:

Ni flesta vet säkert redan vad det gör. Men jag kan föklara i allafall, det är ett gift i den blomman som skapar hallucinationer, jaa man blir hög helt enkelt.

Det var en VÄLDIGT dålig beskrivning tycker jag. Det är ju inte som att hög är något allmänt sinnestillstånd som man uppnår av vilken drog som helst. Datura har väldigt specifika effekter. Jag skulle då inte vilja prova det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Är det du eller din kompis som utvärderar? Du kan ju knappast utvärdera den då du inte har upplevt det.

Neeh jag glömmde säga att han utvärdera det, det är så synd att man inte kan ändra i texten, eftersom det är nu jag vet att jag missat en massa saker [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eftersom jag gjorde /copy av vad han skrev till mig. Jag stressade för mycket när jag skrev. Sorry för det.


   
SvaraCitera

pang bulle


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WhoKnow:

pang bulle

eller hur cutie.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tripprapporter är väl inte tillåtna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

Tripprapporter är väl inte tillåtna?

Är du säker?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DoktorMaJk:

Är du säker?

Helt säker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

Helt säker.

Got Damit!

My bad.

Puckat att det inte går att radera trådar då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DoktorMaJk:

Puckat att det inte går att radera trådar då.

Är nog ingen fara ska du se, modsen lär väl plocka bort tråden senare [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

Är nog ingen fara ska du se, modsen lär väl plocka bort tråden senare

Skönt [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DoktorMaJk:

Skönt [smile]

Chill man![party]


   
SvaraCitera

§12. Det är inte tillåtet att (...) posta så kallade tripprapporter.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera