Aviseringar
Rensa alla

Ännu en fylletråd från mörknäs och mediakatt


Ämnesstartare

Idag är det Bright Eyes och rödvin som gäller (och kanske lite benso på det senare). Detta i väntan på lunch, som ska tillagas så fort en av våra nära och kära dyker upp med ris.

Pro tip: Om man inte orkar gå och handla mat så kan man bjuda in sina vänner på mat under förutsättning att de inhandlar de ingredienser som saknas.

Detta är, självklart, för att fira minnet av Göteborgskravallerna. Jag personligen befann mig i en enorm etagevåning i centrala Göteborg under tiden och fick förklarat för mig att demonstranterna var kommunister, vars mål var att stjäla våra pengar och ligga hemma och lata sig.

Vad gjorde ni?

Image


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag fick stryk av polisen.[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oh, the alcoholic afternoons
When we sat in your rooms
They meant more to me
Than any, than any living thing on earth
They had more worth
Than any living thing on earth
On earth, on earth, oh ...

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt och mörknäs, UMs alkispar [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag skulle ge en bit av min alkoholskadade lever för att kunna identifiera mig med arbetarklassen. det verkar vara så festligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

det verkar vara så festligt.

Vakna kl sex på morron, iväg till arbetet kl sju, jobba, komma hem, sätta på datorn, steka köttbullar, äta, sitta vid datorn, sova.

Party party!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Vakna kl sex på morron, iväg till arbetet kl sju, jobba, komma hem, sätta på datorn, steka köttbullar, äta, sitta vid datorn, sova.

snarare vakna klockan åtta, vänta på att fröken mediakatt ska vakna till liv, iväg till djurpark och låtsas vara barn, låta henne fota djur, sen hem och dricka vin före maten. och till maten. och helst även efter maten, och resten av kvällen. det är skönt, och gärna skriva lite högtravande, nationalromantisk poesi någon gång när fröken har däckat och jag sitter där, klockan tre på natten, och känner en fullständig likgiltighet inför de ideal alla så ivrigt förespråkar. eller ja, nästan alla av dem. då hade det varit skönt att ha en paket-ideologi a'la syndikalism! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

mediakatt och mörknäs, UMs alkispar

Vi kommer dö hand i hand av leverskador. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

text

Din blodsugande bidragstagare osvosv...! såna som du skulle man mm mm...! Och hör sen!
!!!
!!!!!!
!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!

Dold text: Jag vill också ha mycket fritid och en flickvän ffs!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Din blodsugande bidragstagare osvosv...! såna som du skulle man mm mm...! Och hör sen!

tror inte på överkonsumtion, således heller inte på överproduktion, så min dekadenta och ekonomidödande livsstil är ideologiskt berättigad! [party]

och ja, låt arbetarklassen behålla sina jobb, det är ju ändå det enda de tjatar om, år efter år. var man på sin plats, som mussolini skulle sagt, och jag är dömd att vara misslyckad, alkoholiserad konstnär! [party]

KamikazeTomten:

Dold text

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

tror inte på överkonsumtion

Det gör jag, överkonsumtion av mamma scans köttbullar och ättiks/smörgåsgurka är win. Nomnom.

mörknäs:

konstnär

Mjaha, tjänar du några pengar på det som en dödlig ska göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Det gör jag, överkonsumtion av mamma scans köttbullar och ättiks/smörgåsgurka är win. Nomnom.

äter inte djur [no-no]

KamikazeTomten:

Mjaha, tjänar du några pengar på det som en dödlig ska göra?

icke! kapital är för folk som är i behov av det. jag är bekväm med min fattigdom. och dessutom så skapar jag så jävla ineffektivt nu för tiden, är inne i något av en svacka. som väl visserligen varat i ett par år. är övertygad om att varje vinglas är ett steg åt rätt håll, dock! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

äter inte djur

Jag, min syster och våra kusiner tittade på när pappa och farbror nackade höns och sköt grisar [smile]

mörknäs:

jag är bekväm med min fattigdom

Det blir lite tråkigt efter fem år imo.

mörknäs:

är övertygad om att varje vinglas är ett steg åt rätt håll, dock!

Du besitter iaf en aspekt av konstnärsnisseriet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Jag, min syster och våra kusiner tittade på när pappa och farbror nackade höns och sköt grisar [smile]

...och DÄRFÖR kommer din släkt dö av svält i ett norrländskt arbetsläger! [party]

KamikazeTomten:

Det blir lite tråkigt efter fem år imo.

nah, har varit långt fattigare än jag är nu en majoritet av de senaste fem åren. är helt okej med mig. ärligt.

KamikazeTomten:

Du besitter iaf en aspekt av konstnärsnisseriet.

absolut. skriver även högtravande poesi och skriver märklig elektronisk musik! [party]


   
SvaraCitera