Aviseringar
Rensa alla

ännu 1 personlighetstest


Ämnesstartare

Informationen i stycket "about you" överrensstämde bra mycket.


   
SvaraCitera
reben

jagebraa.jpg

detta test får underkänt

fick advocating realist, det tkr jag iof låter bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

you are a reserved experiencer

powah cool.jpg

nu ska jag kolla vem som har mest likt resultat o sen tycka nåt om d


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåligt test. Icke-stämmande, vill ej visa. Tumme ned Tycker iofs att alla liknande tester är dumma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie: Dåligt test. Icke-stämmande, vill ej visa. Tumme ned Tycker iofs att alla liknande tester är dumma.

😀 är testet dåligt bara för att det visar ett annat resultat än det man skulle vilja ha för sig själv? psyktester måste konstrueras så att de som deltar inte kan önska sig till ett särskilt resultat. det kanske är därför du tycker att de är dumma. ta om testet och gör det noga!


   
SvaraCitera

Ska göra detta sen. Älskar test. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hehehe_2.jpg
hehe.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Confidencebar.jpgbar2.jpg
LowHigh
36Opennessbar.jpgbar2.jpg
LowHigh
48Extroversionbar.jpgbar2.jpg
LowHigh
24Empathybar.jpgbar2.jpg
LowHigh
100Trust in othersbar.jpgbar2.jpg
LowHigh
6Agencybar.jpgbar2.jpg
LowHigh
2Masculinitybar.jpgbar2.jpg
LowHigh
80Femininitybar.jpgbar2.jpg
LowHigh
2Spontaneitybar.jpgbar2.jpg
LowHigh
30Attention to stylebar.jpgbar2.jpg
LowHigh
80Authoritarianismbar.jpgbar2.jpg
LowHigh
0Earthy/Imaginativebar.jpgbar2.jpg
ImaginativeEarthy
40Aesthetic/Functionalbar.jpgbar2.jpg
FunctionalAesthetic
76


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

advocating dreamer

perstyp.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Benevolent visionary.

http://www.personaldna.com/report.php?k=wOynfbPaLyBEvTo-FO-CDCEA-3832&u=11150cf626c9

Har förstås synpunkter, men överlag var det inte pjåkigt.


   
SvaraCitera
mynona

Jag tänker göra det här. Har än så länge bara hunnit göra första sidan, men är som alltid skeptisk till testformulär hur mycket jag än gillar dem, och jag säger det redan nu så det inte blir diskvalificerat ifall resultatet skulle göra mig missnöjd. På första sidan stötte jag på sådant som frågan huruvida jag stod handfallen inför en oväntad situation. Det anser jag mig göra, men dels så vet jag att jag kan skärpa mig om där inte finns någon annan som tar hand om det åt mig (vilket det oftast gör) och dels så vet jag att jag är sådan pga depression och det alltså borde betraktas som ett symptom snarare än ett personlighetsdrag.En annan sak är huruvida jag är pratsam: jag är i allmänhet inte ett dugg pratsam, tystnad råder, men i sällskap med personer jag känner väl blir de enligt min åsikt komplett dominerade och omkullpratade, så vad ska man svara på den frågan? Sådant är mina invändningar. Ska fortsätta senare idag så ser vi vad det blir och oavsett om det är något jag blir nöjd eller missnöjd med så har jag nu meddelat min skepticism i förväg. Och så 


   
SvaraCitera
Exner

Advocating leader
personality dna.png


   
SvaraCitera
Exner

ginnungagap:
(builder å considerate låter för övrigt jävligt isfj)

Ja. Vilken typ är considerate inventor?


   
SvaraCitera