Aviseringar
Rensa alla

Äntligen får mitt liv någon mening!


Ämnesstartare

Lounge fact:

men vad är det ni gör då? för arbete?

Det är olika uppgifter! Allt från att plantera ny skog, sopa rent på gator, packa mat, undervisa och hålla föredrag på skolor, bygga barnhem .. allt!:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundini:

Det är olika uppgifter! Allt från att plantera ny skog, sopa rent på gator, packa mat, undervisa och hålla föredrag på skolor, bygga barnhem .. allt!:)

fan vad roligt det låter!! värsta äventyret [smile] vad är det du står för själv för kostnader? boendet är gratis ajt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

fan vad roligt det låter!! värsta äventyret [smile] vad är det du står för själv för kostnader? boendet är gratis ajt?

Jag kommer betala för alla resor + värdfamiljer:) sedan fickpengar. Så boendet är tyvärr inte gratis!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundini:

Jag kommer betala för alla resor + värdfamiljer:) sedan fickpengar. Så boendet är tyvärr inte gratis!

aha! så inget följer med volontärarbetet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

aha! så inget följer med volontärarbetet?

Jag vet inte riktigt, men tror inte det. Tycker det är ändå värt att lägga ut dem pengarna 🙂 150 ungdomar som åker från hela världen! Hittills är vi 4st från Sverige 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundini:

Jag vet inte riktigt, men tror inte det. Tycker det är ändå värt att lägga ut dem pengarna 🙂 150 ungdomar som åker från hela världen! Hittills är vi 4st från Sverige 🙂

låter skitkul.. hoppas du får det bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

låter skitkul.. hoppas du får det bra!

Ohja (: tack! Det hoppas jag med haha 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundini:

www.upwithpeople.org

hur hittade du detta då?

tackade nej denna sommar till voluntärresa :(. får bli nästa ist. jag behöver köpa ltie grejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundini:

Kommer få reda på det inom en månad. Vi kommer vara i Denver i en månad då deras huvudkontor ligger där och sedan (vad jag har hört)blir det en massa resande 😀 3 världsdelar!

[smile]

Hur mycket har du sparat ihop?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

hur hittade du detta då?

Blev tipsad och sedan har det haft kampanjer i Stockholm 🙂

Schism:

Hur mycket har du sparat ihop?

Tillräckligt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundini:

Tillräckligt 🙂

Lajbans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Lajbans.

[wink]


   
SvaraCitera
blum
 blum

Lundini:

Jag kommer betala för alla resor + värdfamiljer:) sedan fickpengar. Så boendet är tyvärr inte gratis!

hur har du råd att åka iväg och leva, bo, äta ett helt år utan inkomst, plus betala resa tvärs över jorden en gång i månaden? 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blum:

hur har du råd att åka iväg och leva, bo, äta ett helt år utan inkomst, plus betala resa tvärs över jorden en gång i månaden? 😮

Alltså jag betalar in en viss summa nu 🙂 Inte en gång i månaden haha. De har redan räknat ut hur mycket allt kommer ligga på 🙂


   
SvaraCitera
blum
 blum

Lundini:

Alltså jag betalar in en viss summa nu 🙂 Inte en gång i månaden haha. De har redan räknat ut hur mycket allt kommer ligga på 🙂

aha okej.. för mat och sånt också eller?


   
SvaraCitera