Aviseringar
Rensa alla

Äntligen har jag gjort det


----A
Ämnesstartare

Äntligen har jag berättat för typ 10 personer att jag är bisexuell. och jag gillar det inte. Tjejen som jag gillar och brukar typ alltid vara med vet det också men hon sa hon är hetero, (har inte sagt att jag gillar henne tilll henne) och idag på ug då jag berättade för "alla" så efter typ en timmme så började tjejen jag gillar gå till en annan tjej och vara med henne, men jag och hon brukade typ alltid vara med varandra, så jag vet inte vad som har hänt liksom hon sa hon stöttade mig osv och det gör hon men jag tror att hon började dra sig undan lite för att hon tror kanske jag gillar henne (vilket jag gör). Vi kanske m´kommer varandra närmare igen men vi får se

Tips på allt möjligt?!


   
Citera

ta't chill


   
SvaraCitera
sies
 sies

Fortsätt vara dig själv bara, så inser hon nog att du är samma människa som innan. Kan väl hända att hon har starka åsikter mot bi-, homosexuella vilket gör förhållandet(kompis) svårt. 


   
SvaraCitera

Eftersom att du är kompis med den här tjejen och hon bara vill vara din vän så visar hon att det känns lite obekvämt att vara med dig eftersom att du har känslor för henne. Om du vill vara kompis med henne och hon lär knappast ha något annat än en pojkvän eftersom att hon är hetero så borde du släppa dina känslor för henne.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

trevlig-snubbe: eftersom att hon är hetero så borde du släppa dina känslor för henne.

Detta
+
Försök att inte göre en grej av det, fortsätt vara vän med henne, om du vill det och visa att det är vad du vill.


   
SvaraCitera
----A
Ämnesstartare

ok tack för alla svar<3


   
SvaraCitera

Men snälla ni, ni kan ju inte säga att det blir obekvämt för henne om hon har känslor för henne? Då lär ju den stackars människan vara obekväm dygnet runt med alla äckliga killar som slickar efter henne. Tufft jobbat du är en stark människa, var dig själv bara. Vet själv vart du är då jag också kommit ut första dagen känns det som att alla tittar på en men det i själva verket inte är så. 


   
SvaraCitera

NEMI:

Detta
+
Försök att inte göre en grej av det, fortsätt vara vän med henne, om du vill det och visa att det är vad du vill.

JAg tror du gav detta goda utomordentliga svar till lite fel person, men tack iaf! Glad


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

trevlig-snubbe:

JAg tror du gav detta goda utomordentliga svar till lite fel person, men tack iaf! Glad

ja blev lite konstigt där.


   
SvaraCitera

NEMI:

ja blev lite konstigt där.

Ja så blir det ibland, jag tar iaf inte illa upp, det är fint att se bra kommentarer även om de nu inte var avsedd för mig! Glad


   
SvaraCitera