Aviseringar
Rensa alla

Äntligen sommar!! Vad ska ni göra under sommaren?


Bell
 Bell

Gå en sommarkurs
Jobba
Kanske åka till sommarstugan i Ockelbo
Fira student och midsommar i Dalarna
Um-träff i augusti
Kanske åka till Malmö och Köpenhamn
Se hur min kompis gravidmage växer Party


   
SvaraCitera

Gå på konserter, njuta, va vid sommarstugan, träna och jobba. : )


   
SvaraCitera

Hitta meningen med livet, no pressure .. utöver det kanske jag ska åka till Italien o checka va Caesar o gänget hängde back in the days. 


   
SvaraCitera
Bakric

Ska flytta till Sharm el Sheikh (Egypten) och försöka jobba med dator- och mobilreparation.
Styvfarsan är därifrån och har goda kontakter, bl.a. med karln som äger Apple Club vilket är flådigaste och mest centrala telefonbutiken i Naama Bay. Självklart ingen applecertifierad butik, men det spelar ö.h.t ingen roll där.

Är extremt billigt att bo där om man har lokala kontakter och slipper turistpriserna och man betalar ingen skatt på inkomsten. Arbeten med tekniska grejer som byta telefonskärmar och bygga datorer (vilket inte är svårt för fem öre när man är uppväxt med tangentbord och skruvmejsel i näven) räknas nästan som lyxarbete då folk knappt ens kan använda grejerna till fullo, så det är asbra inkomst när man väl får kunder, även med svenska mått mätt. Byte av en iphoneskärm kan man få 1200 för, räkna då bort kostnaden för inköp vilket är någon hundralapp beroende på hur bra kvalité det ska vara.
Blir väl till en början att försöka lära sig arabiska fort som fan då jag slarvat med språkpluggandet, men sen får jag väl se vad som är roligast. Vill ju väldigt gärna besöka en massa gamla tempel, köra cross i öknen, pröva allehanda droger (gärna alla tre samtidigt) med mera.
Kanske vore ett bra tillfälle att bli en duktig metallsmed också då industridetaljer förmodligen är ganska billigt där. Har alltid velat smida mitt eget svärd Skadeglädje
Fara till Israel kanske kunde vara spännande också då det är så nära (även om jag innerligt hatar staten som institution), men föreligger väl en smärre risk att bli stenad om mina bekanta i Sharm och Kairo får reda på att jag varit där.
Dom är nämligen stenhårda judehatare Galen


   
SvaraCitera

tänkte  cykla Leka lite med Ipaden!


   
SvaraCitera
Draug

Ska vara mer kriminell än vanligt hade jag tänkt.


   
SvaraCitera

rulltorta :
Vara kär 

Bli eller fortsätta vara det?


   
SvaraCitera

Zerafina:

Bli eller fortsätta vara det?

Bli det hade jag tänkt 🙂


   
SvaraCitera

läsa älska äta 


   
SvaraCitera

Jobba! Sen kör jag två veckors semester i slutet av juli!


   
SvaraCitera

rulltorta :

Bli det hade jag tänkt 🙂

Bra plan 🙂


   
SvaraCitera

Bakric:
Ska flytta till Sharm el Sheikh (Egypten) och försöka jobba med Galen

Sharm är underbaaart! Åh blir avundsjuk. Lätt dialekt (om du ska lära dig vardaglig arabiska) och underbara människor! Hade dock undvikt israelbesök om jag bodde där. Pappa blev förhörd i ca 10-12 timmar pga det när han skulle tillbaka till libanon! (Egypten är dock chillare så gissar på lite frågor i 5 min bara)


   
SvaraCitera

Gå på festival, jobba på en annan festival, driva eget företag med inspiration från Breaking Bad (ej vad det låter som), möjligtvis Stockholm Pride, valläger, åka till Gotland, bada i havet, kyssas mycket och sist men inte minst må bra.


   
SvaraCitera

sova
jobba
sova
enhjuling
sova


   
SvaraCitera

absentthinking:
Gå på festival, jobba på en annan festival, driva eget företag med inspiration från Breaking Bad (ej vad det låter som), möjligtvis Stockholm Pride, valläger, åka till Gotland, bada i havet, kyssas mycket och sist men inte minst må bra.

Vart på Gotland ska du? 🙂


   
SvaraCitera