Aviseringar
Rensa alla

Är 18 år och vill inte ha ett förhållande


Ämnesstartare

Är 18 bast och känner inte för att ha ett förhållande. känner ingen press alls att skaffa en flickvän, tycker tjejer är snygga och är definitivt inte homosexuell men varför vill jag inte ha ett förhållande, vissa av mina polare är helt rabiata med att skaffa flickvän.


   
Citera

Skaffa inte en flickvän, då. Inget fel på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ellebellebi:

Skaffa inte en flickvän, då. Inget fel på det.

Undrar bara varför? man tycker ju att man borde ha lust att skaffa en relation vid denna ålder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänk att: händer det så händer det.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The One And Only:

Undrar bara varför?

Så DU vill att VI ska berätta för DIG varför DU känner på ett speciellt sätt? [tard][tard]


   
SvaraCitera

The One And Only:

Undrar bara varför?

Den frågan fanns det inte spår av i ditt startinlägg, därför kunde inte jag svara på den. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Så DU vill att VI ska berätta för DIG varför DU känner på ett speciellt sätt? [tard][tard]

Precis [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Så DU vill att VI ska berätta för DIG varför DU känner på ett speciellt sätt? [tard][tard]

um [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The One And Only:

Precis [bigsmile]

ellebellebi:

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

um [love]

Hehe [bigcheers]


   
SvaraCitera

Hur häftig jag än är (det ÄR bevisat) kan jag inte läsa tankar eller vilken förmåga man nu behöver för att förstå dig.. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The One And Only:

Är 18 bast och känner inte för att ha ett förhållande. känner ingen press alls att skaffa en flickvän, tycker tjejer är snygga och är definitivt inte homosexuell men varför vill jag inte ha ett förhållande, vissa av mina polare är helt rabiata med att skaffa flickvän.

Cool story brorsan! [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

good for you


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förhållande skaffar man när man tycker det blir för jobbigt att ragga upp någon ny hela tiden när man vill knulla. Man orkar liksom inte jaga ett(eller två[cute] eller tre[wink]) nytt(nya) hål hela tiden utan känner att man hellre vill ha ett(eller två[cute] eller tre[wink]) hemma som man kan nyttja när man känner för det. Sen är det ju inget som säger att man inte kan göra båda. Gå ut och jaga nytt hål, hittar man inget så går man hem till det vanliga liksom[smile]


   
SvaraCitera

kebu12:

Gå ut och jaga nytt hål, hittar man inget så går man hem till det vanliga liksom[smile]

allt handlar inte om sex? många killar som tänker långt ifrån du, de vill ha kärlek


   
SvaraCitera