Aviseringar
Rensa alla

Är alla killar egentligen homosexuella?


XMinGrönaLampaÄrDödX:

Du har säkert haft.

Ne jag har bara haft en affisch i mitt rum och det var av en ful ferrari.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miramithe:

haha ja men de e ju inte alla, orka ha sportstjärnor på väggarna xD ja sportfånar och fjortiskillar är ju lite lika..

Men många. [sad] Bortsett från nördar typ, jag vet inte vad nördar har på väggarna. Min kusin har det Periodiska Systemet ovanför sängen, hon är lite konstig. [sad]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Varför har killar planscher på halvnakna killar i sina rum? Betyder det att alla killar är latent homosexuella? Varför har inte tjejer bilder på halvnakna tjejer på väggarna?

bara för att din bitch har det betyder det inte att jag har det[no-no]


   
SvaraCitera
Åtta

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Vissa har det upp till övre tonåren, det har jag sett på bdb. [sad]

Tror att det är en myt. Finns förhoppningsvis inte på riktigt.

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Min kusin har det Periodiska Systemet ovanför sängen, hon är lite konstig. [sad]

Jag skulle fan inte banga på att ha det periodiska systemet på min vägg. [cute] Dock hatar jag planscher, så jag skulle hellre måla det över hela väggen. [y]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Men många. [sad] Bortsett från nördar typ, jag vet inte vad nördar har på väggarna. Min kusin har det Periodiska Systemet ovanför sängen, hon är lite konstig. [sad]

jo killar är nog lite smygbögar då xD
haha ja men hon e ju tjej ju xD tjejer är en konstig ras...


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Alla vet att alla som kallar andra för bög är det egentligen själv

det är inte sant, o det e bara så feminister oannat skräp säger bara för de vill kuva den riktiga normala mannen som gilar fitta istället för diverse hål.....[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

bara för att din bitch har det betyder det inte att jag har det[no-no]

Pfft, min bitch har en tavla från Scouternas Nykterhetsförbund på sin vägg. [no-no]

Åtta:

Tror att det är en myt. Finns förhoppningsvis inte på riktigt.

XMinGrönaLampaÄrDödX:

det har jag sett på bdb.

XMinGrönaLampaÄrDödX:

det har jag sett på bdb.

XMinGrönaLampaÄrDödX:

det har jag sett på bdb.

[mad][mad] Måste vara sant då! [mad]

Åtta:

Jag skulle fan inte banga på att ha det periodiska systemet på min vägg. [cute] Dock hatar jag planscher, så jag skulle hellre måla det över hela väggen. [y]

[rolleyes] Du hade ju kunnat rama in. [y]

Jallieeeeee:

det är inte sant, o det e bara så feminister oannat skräp säger bara för de vill kuva den riktiga normala mannen som gilar fitta istället för diverse hål.....[no-no]

[rolleyes]

Miramithe:

haha ja men hon e ju tjej ju xD tjejer är en konstig ras...

Ja, faktiskt. [sad]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Pfft, min bitch har en tavla från Scouternas Nykterhetsförbund på sin vägg.

fan vad sött[cute]


   
SvaraCitera

Åtta:

Vilken kille har planscher ö.h.t.? Jag trodde att folk slutade ha det när de fyllde tolv.

jag har[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

fan vad sött[cute]

Ja, lite. [cute]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Varför har killar planscher på halvnakna killar i sina rum? Betyder det att alla killar är latent homosexuella? Varför har inte tjejer bilder på halvnakna tjejer på väggarna?

Skulle aldrig ha en plansch på mitt rum om det inte var med en unix-admin på den, så vi är nog alla lite homo!


   
SvaraCitera

Jag har en örn. Funderar på att byta ut den mot Nemi.


   
SvaraCitera
Åtta

XMinGrönaLampaÄrDödX:

[rolleyes] Du hade ju kunnat rama in. [y]

Njae. Poängen försvinner ju om den inte tar upp större delen av väggen. Då är det bättre att måla hela väggen. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Njae. Poängen försvinner ju om den inte tar upp större delen av väggen. Då är det bättre att måla hela väggen. [party]

Sant. [smile]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Varför har killar planscher på halvnakna killar i sina rum?

Inspiration säkert.


   
SvaraCitera