Aviseringar
Rensa alla

är alla killar mjuka på insidan?


jag är jättemjuk på utsidan men jättetuff inuti[blush] så jag är typ tvärt om så nä det stämmer inte[sad]


   
SvaraCitera

av egen erfarenhet tycker jag dock att den typen av killar som eftersträvar att verka så hårda och tuffa som möjligt, oftast bara är obehagliga och jobbiga hela vägen igenom[sad]


   
SvaraCitera

Jag är fan halvmjuk rakt igenom, OCH JAG SKÄMS[cry]


   
SvaraCitera

Gillar oftast mer tillbakadragna tjejer, är mkt mjuk på insidan, vet inte hur jag uppfattas på utsidan.


   
SvaraCitera
Bakric

Kan det inte ha att göra med att man gärna (iaf jag) försöker undvika att få sitt hjärta krossat genom att låtsas att man inte har något?


   
SvaraCitera

Exakt vad för "fint" skulle jag se i tillbakadragna tjejer?


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Jag är fan halvmjuk rakt igenom, OCH JAG SKÄMS[cry]

som ett kokt skalat ägg?


   
SvaraCitera

elverpigen:

som ett kokt skalat ägg?

Ungefär så,jo.


   
SvaraCitera

Fyfan vad jag avskyr killar som ska vara hårda. Jävla douchebags

Jag är halvmjuk på utsidan och halvhård på insidan och STENHÅRD där det räknas.


   
SvaraCitera

dekadent:

Jag är halvmjuk på utsidan och halvhård på insidan och STENHÅRD där det räknas.

vore du känd och sa sådär i en intervju skulle journalisten jubla. Hurra, han gav mig ett citat!
[love]


   
SvaraCitera

elverpigen:

vore du känd och sa sådär i en intervju skulle journalisten jubla. Hurra, han gav mig ett citat!

Haha, får komma ihåg det till jag blir känd. [sad]


   
SvaraCitera

ramonetzz:

du vet möjligtvis inte var alla seriösa killar gömmer sig?

Hård = oseriös? 🙁


   
SvaraCitera

Haha. Nej. Dom är aldrig så hårda som de verkar. Det är en fasad. Åtminstone enligt min erfarenhet. Visserligen en fasad som de vägrar släppa taget om, men fortfarande en fasad. Trist, men finns inte så mycket att göra åt det.


   
SvaraCitera

dekadent:

och STENHÅRD där det räknas.

önskar att jag kunde fatta när det är det räknas... när räknas d för dig eller ere för personligt?


   
SvaraCitera

vaJOO:

önskar att jag kunde fatta när det är det räknas... när räknas d för dig eller ere för personligt?

Mellan benen mannen. [wink]


   
SvaraCitera