Aviseringar
Rensa alla

Är alla killar svin?


Ämnesstartare

Ja, är de det? Eller har de flesta bara en tendens att bli det när de är fulla?

Hur är det med att vara full och bli "sitt riktiga jag", eller säga saker man "egentligen vill säga" då? Antar att det gäller både killar och tjejer här, eller finns det någon skillnad?

Discuss.


   
Citera

Ja


   
SvaraCitera

findus skulle säga:

Findus:

Ja!


   
SvaraCitera

honolulu:

Hur är det med att vara full och bli "sitt riktiga jag", eller säga saker man "egentligen vill säga" då? Antar att det gäller både killar och tjejer här, eller finns det någon skillnad?

hmm, vet inte, säger nog ibland saker när jag är full som jag ej menar, tror jag... fast oftast menar jag det nog

vet dock 1 kille som ljuger som satan när han är full


   
SvaraCitera

Jag är ett svin i vanliga fall[cool] men när jag bli full så blir jag värsta gulliga mesen som vill kramas och sånt där gayigt[sad]


   
SvaraCitera

Omdömet är nästan det sista som försvinner när jag är berusad. För det mesta hinner jag däcka innan saker går överstyr.

Ont: Jag tror du syftar på en specifik grupp killar: reptilhjärnor. Umgås du mycket med sådana?


   
SvaraCitera
time
 time

honolulu:

Hur är det med att vara full och bli "sitt riktiga jag", eller säga saker man "egentligen vill säga" då?

Äh nej, det där är en knasmyt. Jag tror ingen hittar sig själv genom långsam leverförgiftning och det mesta man säger när man är dyngfull så ångrar man dagen därpå. Jag kan inte tala för alla killar och tjejer i världen, men tekniskt sett bör väl testosteron göra killar lite knasiga i bollen och under alkoholpåverkan kan mesar bli machosnubbar och idioter.

Usch, på tal om detta träffade jag precis mitt ex. Har aldrig sett honom så berusad någonsin. Hoppas att han ångrar vad han försökte göra imorgon, typ. Etcetera, etcetera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Ont: Jag tror du syftar på en specifik grupp killar: reptilhjärnor. Umgås du mycket med sådana?

Inte alls, jag undrar faktiskt rent generellt. Killar som dricker mycket och sätter på charmen... eller vad det nu är, sliskigheten kanske.


   
SvaraCitera

Det är ett ganska känt faktum att det finns två typer av fyllon oavsett kön: dom som blir elaka, dryga och arroganta, samt dom som blir översnälla och älskar allt och alla. Jag har erfarenhet av båda, även om den förstnämnda är den jag har mest erfarenhet av (är den kanske vanligast?)

Sen är det också ett ganska känt faktum att dom flesta killar är svin, fulla eller ej.

[ops]


   
SvaraCitera

alla är svin, end of discussion.


   
SvaraCitera

honolulu:

Killar som dricker mycket och sätter på charmen... eller vad det nu är, sliskigheten kanske.

Här har vi dem:

Image


   
SvaraCitera

Folk beter sig på de sätt som de är uppfostrade till och vana vid att bli socialt belönade på att bete sig. Tror det blir ännu starkare vid berusning när sociala spärrar och omdöme försvagas. Jag beter mig mycket grabbigare när jag är berusad än när jag är nykter, tror de flesta killar funkar likadant (precis som att de flesta tjejer beter sig mer brudigt på fyllan). Vi lever i ett samhälle där vi fostras till att ta vissa roller utifrån bland annat vårt kön, sånt skapar vissa beteendemönster.


   
SvaraCitera

honolulu:

Ja

Fast du är kvinna, vilket innebär att din åsikt är oviktig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tamburinmannen:

Fast du är kvinna, vilket innebär att din åsikt är oviktig.

Och du är... "man". Hit me with your best shot, bidra med något.


   
SvaraCitera

Man kan ju omformulera frågan; varför är det svinen som får alla tjejer?


   
SvaraCitera