Aviseringar
Rensa alla

Är alla män pedofiler?


Ämnesstartare

Åtta:

Jag befinner mig i exakt samma sits. Fast jag var förutseende nog att bli tillsammans med en femtonåring när jag fortfarande var 18. Således hade hon ett helt år kvar innan hon nådde sin topp. Nu i år så blir hon dock 17, så härefter kommer allt gå utför... [cute]

Fan också, man skulle ha passat på! 17:åringar är nice, men det är inte riktigt samma sak

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

isola:

Folk gör sällan det?

"Benny för faaaaaaaaaaaaaan, släpp på din jävla principer för en gångs skull!". Det är mest gnäll om det, men jag tror innerst inne att det är en del av min charm också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hey, slår ni ihop mina inlägg nu också? Vafalls!


   
SvaraCitera

jag tyckte 18 åringar va gubbar när jag va 14[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shajjn:

Ja, så är det. Varför skulle man inte kunna tycka att en 14-årig med nice ass är knullbar? Det hör till vår natur.

Mer samhället s som ej tycker det är ok. trots att flickor tycker det e coolt att ha en pojkvän som är några år äldre är det inte OK och folk kollar snett på en. Jag kollar snett på polare som är tillsammans med 95:or när de själva är 91or vafan...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

"Benny för faaaaaaaaaaaaaan, släpp på din jävla principer för en gångs skull!". Det är mest gnäll om det, men jag tror innerst inne att det är en del av min charm också

Självförtroende [wink]


   
SvaraCitera

ADRENALIN:

Mer samhället s som ej tycker det är ok.

Jag moraliserar inte över sex.
Vill två eller fler personer ha sex med varandra så låt ske.


   
SvaraCitera

''If theres grass on the field, Play ball''


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickor skall plockas tidigt[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Självförtroende [wink]

Probably [cool]


   
SvaraCitera

ADRENALIN:

Ni killar, känner ni igen er eller är jag helt enkelt pedofil? SKulle vatt intressant å höra er som e 20 +....

Nope, inte ett dugg. Skulle aldrig dra över någon under 17-18 år. Där går min gräns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ADRENALIN:

Jag kollar snett på polare som är tillsammans med 95:or när de själva är 91or

förstår inte riktigt varför du gör det då du själv några inlägg tidigare skrev att du "lätt skulle kunna knulla en mogen 14 åring med ett nice ass". [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kärleksmums:

förstår inte riktigt varför du gör det då du själv några inlägg tidigare skrev att du "lätt skulle kunna knulla en mogen 14 åring med ett nice ass".

Jag har moral och principer, dessutom finner jag äldre mer intressanta för de är både bättre och smartare och sexigare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ADRENALIN:

Jag har moral och principer

.. vilket framgår alldeles hemskt tydligt här:

ADRENALIN:

att jag fortfarande utan problem skulle kunna knulla en mogen 14 åring med ett nice ass

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kärleksmums:

.. vilket framgår alldeles hemskt tydligt här:

Hehe, skulle gjort det men har bättre alternativ och tycker det e low för tjejerna vet inte bättre typ. Det är liksom lite WT över det hela.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla män är nog inte pedofiler. Däremot kan jag hålla med om att det kan finnas de som är ganska snygga i åldern 14-16. Därmed inte sagt att jag tänker sätta på dom då de enligt mig är för små.


   
SvaraCitera