Aviseringar
Rensa alla

Är alla runda tjejer/killar fula och osexiga?


mmell:

Om du skulle träffa någon rund tjej/kille som du tycker om, skulle det vara pinsamt att visa för sina kompisar eller annars bara andra människor?

Verkligen inte. Jag önskar fler vågade vara runda!


   
SvaraCitera

mmell:

Om du skulle träffa någon rund tjej/kille som du tycker om, skulle det vara pinsamt att visa för sina kompisar eller annars bara andra människor?

Nej.

mmell:

Är alla lite mulliga eller runda eller ända upp till tjocka tjejer/killar fula och osexiga?

Nej, min lärare är lite mullig och jag tycker hon är rätt så söt.


   
SvaraCitera

trewqaz18:

sluta ät när ni fiser så bidrar ni med 0,0001 mg till växthusefekten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Smala människor fiser också. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Dold text: SKAPA EN EGEN TRÅD, jävla medlöpare till snorunge

haha tog du åt dej?

Capture:

trewqaz18: sluta ät när ni fiser så bidrar ni med 0,0001 mg till växthusefekten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja, men inte lika mycket, för är man smal så äter man inte lika mycket som ett fetto. och fetton fiser mer....


   
SvaraCitera

trewqaz18:

haha tog du åt dej?

Nej, jag uppmanade dig att göra en egen tråd, jävla trådkapare. (Notera avsaknaden av ett "s" i det ordet.)

Jag är tanig, påstås det. Definitivt inte fet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Definitivt inte fet.

Tajt 😀


   
SvaraCitera

trewqaz18:

Tajt 😀

Va? [confused]


   
SvaraCitera

Fett är inte vackert. [sad] Jag faller inte för fetton, så enkelt är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om jag ska knulla med någon bara för att knulla så får det lov att vara en person som jag tänder på, naturligtvis. Och lite mysiga mjukheter här och var är inga problem, så länge det inte rör sig om några extremfall.

Om det gäller kärlek och relationer och sådant tjafs så är det inte så noga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mmell:

Är alla lite mulliga eller runda eller ända upp till tjocka tjejer/killar fula och osexiga?

Ja, typ.
Har haft sex med en tjock tjej förut, och det är något jag bara skulle göra om i krigstider kan jag säga...

mmell:

Om du skulle träffa någon rund tjej/kille som du tycker om, skulle det vara pinsamt att visa för sina kompisar eller annars bara andra människor?

Nja. Lite kanske.
Men jag har extremt svårt att tänka mig att jag skulle falla för en tjock tjej eftersom att jag inte attraheras av dem ett dugg.
Fastnar lätt för korta, smala och ganska atletiska tjejer, gärna med svaga konturer till magrutor, små bröst osv...


   
SvaraCitera

nä, tycker att jag är fett snigg


   
SvaraCitera

mmell:

Är alla lite mulliga eller runda eller ända upp till tjocka tjejer/killar fula och osexiga?

Jag är en ytlig och dålig människa och jag tycker verkligen inte det är sexigt med fett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mmell:

Är alla lite mulliga eller runda eller ända upp till tjocka tjejer/killar fula och osexiga?

mulliga ftw!


   
SvaraCitera

hellre mullig än anorexia


   
SvaraCitera

Nej.
Tycker man utgår ifrån anisktet, är ansiktet på tjejen fint, då är hon fin även om hon väger typ 135.


   
SvaraCitera