Aviseringar
Rensa alla

är bara lite nyfiken


Ämnesstartare

Varför är vissa namn svarta och andra rosa här på um? Har funderat på de skit mkt, men ser inget särskilt mönster:-\ de handlar ju inte om kön eller hur länge man har haft sitt konto på um...


   
Citera
Ämnesstartare

har man rosa namn är man inloggad, det blir svart när man loggar ut.[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, kort men effektiv tråd!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

har man rosa namn är man inloggad, det blir svart när man loggar ut.

Jaha, borde jag ha fattat:-P men ser ju aldrig mig själv svart^^ och vissa är ju rosa mest hela tiden;-)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för svaret btw 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En fråga: varför gör du smileys med näsor här? Jag gillar dom, dom är söta, men vi har ju riktiga smileys nere i hörnet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Du är så trevlig, vet du de?:-) och ditt citat är ju också trevligt^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Doubt:

En fråga: varför gör du smileys med näsor här? Jag gillar dom, dom är söta, men vi har ju riktiga smileys nere i hörnet.

Är för att jag använder mobilen, min dator gillar inte um:-( och så laddar jag inte bilder på mobilen heller, tar så lång tid så ser faktiskt inte smileysarna här...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Är för att

Åh okej. Tack för svaret! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Du är så trevlig, vet du de?:-) och ditt citat är ju också trevligt^^

Jag vet, jag tycker själv jag är djävligt trevlig. Bra åsikter har jag också, och min ödmjukhet är nog tammefan den bästa som finns.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Jag vet, jag tycker själv jag är djävligt trevlig. Bra åsikter har jag också, och min ödmjukhet är nog tammefan den bästa som finns.

Jo jag märker det, den mest ödmjuka och trevligaste umaren här är du allt^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Jo jag märker det, den mest ödmjuka och trevligaste umaren här är du allt^^

Tack, jag uppskattar din uppriktighet. Det är på tiden att ari får höra fina saker om alla de stordåd han utfört.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Tack, jag uppskattar din uppriktighet. Det är på tiden att ari får höra fina saker om alla de stordåd han utfört.

Händer inte ofta eller?;-)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Händer inte ofta eller?;-)

Av nån anledning upplever vissa mig som otrevlig. Förstår verkligen inte vad dom menar..


   
SvaraCitera